ستاره بایرن با این گل جام جهانی را فراموش کرد

در دقیقه 90 بازی کلن و بایرن در حالی که شاگردان ناگلزمن می خواستند اولین شکست خانگی خود در این فصل را تجربه کنند، کیمیش در فاصله 30 متری از دروازه حریف توپ را پس گرفت و بلافاصله با ضربه ای سنگین به دروازه برخورد کرد. توپ روی ضربه ستاره بایرن دور از دستان دروازه بان کلن که پروازی طولانی انجام داده بود در پشت دروازه قرار گرفت تا شاهد یکی از زیباترین گل های فصل باشیم.

1794868



مجله اخبار فوتبال خارجی

هافبک ستاره تیم ملی آلمان پس از اشتباه بزرگی که مقابل لایپزیگ مرتکب شد، اعلام کرد هنوز از جو جام جهانی 2022 و حذف تحقیرآمیز از این رقابت ها بیرون نیامده است. وی همچنین اضافه کرد که از نتایج تیم ملی ناراحت است اما باید هر چه زودتر از شرایط فعلی خارج شود و به تیم باشگاهی خود کمک کند.

1794867

کیمیش خیلی سریع به قولش عمل کرد و در بازی با کلن با زدن یک گل بسیار خوب و نمایش یک بازی قابل قبول اشتباه بازی قبل را جبران کرد و نشان داد که آرام آرام از جو بریده شده خارج می شود. . جهانی است؛ او با توجه به سن کمش شانس زیادی برای حضور در جام جهانی بعدی دارد تا ناکامی قطر را جبران کند.

1794869

در یک بازی هفته هفدهم در بوندسلیگا آلمان، بایرن مونیخ با نتیجه 1-1 مقابل کلن به پایان رسید.

ستاره بایرن با این گل جام جهانی را فراموش کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ همانند بازی اول دومین بازی خود در سال 2023 را با تساوی 1-1 به پایان رساند. چهره ویژه دومین تساوی متوالی این تیم در سال جدید جاشوا کیمیش بود. بازیکنی که خطای دیدار قبلی مقابل لایپزیگ را با گلزنی مقابل کلن جبران کرد.

در این دیدار شاگردان ناگلزمن با گلزنی تیم حریف روی خطای کیمیش به تساوی 1-1 مقابل لایپزیگ رضایت دادند.


سرویس خبر شماره: 1866625
05 فوریه 1401 ساعت 08:17 |
5K |

0نقطه نظر

سوپرگل دقیقه 90 کیمیچ برای نجات بایرن