نریمانجهان: برای عنایتی آرزوی موفقیت دارم

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که پیش آمد از مفاد قراردادم استفاده کردم و از نفت مسجد سلیمان جدا شدم. در ابتدای فصل قصد حضور در تیم ذوبی را داشتم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اکنون در نیم فصل دوم فرصت حضور در این تیم را دارم.

این بازیکن شرایط فسخ قراردادش با نفت مسجد سلیمان را اینگونه تشریح کرد: در قراردادم بند فسخی وجود داشت که طبق این بند در صورت عدم انجام تعهدات باشگاه می توانستم به صورت یک طرفه قراردادم را فسخ کنم. پایان در اواسط فصل، این بند را فعال کردم و از تیم جدا شدم.

نریمان جهان در خصوص پیوستن به ذوب آهن افزود: با توجه به سابقه همکاری با آقای تارتار، سبک مربیگری ایشان و تیم ایشان را به خوبی می شناسم. جدا از این موضوع، ذوب آهن اصفهان هم تیم بسیار خوبی است که ریشه در کشورمان دارد.
در دو دوره دیگر از فوتبالم تصمیم گرفتم به ذوب آهن بروم اما برای سومین بار این اتفاق افتاد و اکنون در خدمت این تیم هستم. به قول معروف قبل از سه بازی نکنید. ذوب آهن یک باشگاه حرفه ای با بازیکنان بسیار خوب و مربی شایسته است. شرایط عالیه انشاالله بتوانیم در بازی های بعدی فصل نتایج خوبی بگیریم و با این تیم خوب اصفهانی جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در یک سال گذشته راضی است یا خیر، پاسخ داد: فکر می کنم آمار عملکرد من را ثابت می کند. نیم فصل اول را در نفت مسجد سلیمان گذراندم. این تیم پس از چند هفته اول با شکست های متوالی به انتهای جدول سقوط کرد، اما من در هر بازی بالاترین امتیاز را در بین بازیکنان کسب کردم و سعی کردم همیشه عملکرد خوبی داشته باشم. در مقابل استقلال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و مقابل پرسپولیس بعد از لوکادیا بالاترین امتیاز را در سایت های معتبر فوتبال کسب کردم. در کل از عملکردم راضی هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامان نریمان جهان که به تازگی به ذوب آهن اصفهان پیوسته است در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت نفت مسجد سلیمان تیم سابقش و نحوه جدایی اش از این تیم گفت. شروع شد اما بعد از هفته ششم و هفتم نمی دانم چه شد که همه این اتفاقات افتاد و نفت مسجد سلیمان در تیم بازنده بود. به هر حال امیدوارم با رضا عنایتی در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرند به نظرم آقا رضا یکی از مربیان فنی فوتبال ایران است، من تجربه همکاری با او را ندارم، اما شنیده ام که او خیلی مربی است. مربی خوب، امیدوارم موفق شود، به هر حال من در این تیم بازی کردم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص دیدار این هفته ذوب آهن و تراکتورسازی افزود: تراکتور تیم اول من است و همه می دانند که من جدای از فوتبالیست بودن، تراکتور را به عنوان ترک زبان دوست دارم اما این هفته باید به نتایج بازی ها برسیم. بازی های قبلی من در حال حاضر بازیکن ذوب آهن هستم، قطعا تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم و بدون توجه به نام تیم مقابل انجام خواهم داد.
طرفدار تراکتوری که گفتم هیچ ربطی به عملکرد من در این بازی و دیگر بازی هایی که با آن روبرو بوده ام ندارد. من یک بازیکن حرفه ای هستم و باید جانم را برای تیمم بدهم و مطمئنا این کار را خواهم کرد. امیدوارم بتوانم مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کنم.

سامان نریمان جهان که قرار بود در ابتدای فصل راهی ذوب آهن شود با نیم فصل تاخیر این کار را انجام داد.

نریمانجهان: برای عنایتی آرزوی موفقیت دارم

این بازیکن درباره باخت ذوب آهن مقابل پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود، بدشانس بودیم، یکی از توپ هایمان به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و روی یک توپ آزاد گرفتار شدیم. لگد زدن در هر صورت، فوتبال همین است. به نظر من مقابل پرسپولیس لیدر که میزبان این بازی هم بود خیلی خوب بازی کردیم. تیم هفته به هفته پیشرفت می کند، امیدوارم بازیکنان با هم همکاری کنند تا نتایج بهتری کسب کنند و تمام تلاشم را برای کمک به تیم و کادرفنی انجام می دهم.


سرویس خبر شماره: 1866632
05 فوریه 1401 ساعت 08:25
404

0نقطه نظر

ذوب آهن هفته به هفته بهتر می شود