سرمربی سابق استقلال کی را خیانتکار خطاب می کند؟

زمانی که او سرمربی تیم استقلال بود هرگز نام این بازیکن را به میان نیاورد چرا که نام بردن از این بازیکن ممکن است در کمیته انضباطی برایش گران تمام شود. او در حضور در نفت مسجد سلیمان نیز برخی از بازیکنان تیمش را به کم کاری به خصوص پس از باخت مقابل ذوب آهن متهم کرد و آنها را از تمرین اخراج کرد. البته بعد از اخراج مشخص شد که این بازیکنان چه کسانی هستند و حتی این بازیکنان از سرمربی تیم نفت به کمیته انضباطی شکایت کردند.

محمود فکری در دوران حضورش در استقلال با بازیکنی به مشکل خورد که همه می دانند سیاوش یزدانی است. این بازیکن مصاحبه تندی با محمود فکری انجام داد و البته سرمربی سابق استقلال نیز مصاحبه خود را بی پاسخ نگذاشت. با این حال، هیچکس دقیقاً نمی داند محمود فکری به کدام بازیکن اشاره می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

منظور محمود فکری که با تیم ساپیا تلاش می کند به لیگ برتر راه پیدا کند که بازیکنان هستند و او را خائن می نامد.

فخری بارها در این باره صحبت کرده و امروز پس از بازی مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی مرحله حذفی، اتفاقات تلخ گذشته را نیز زنده کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی بازیکنان امروز در تیم استقلال کمتر کار می کنند؟ وی گفت: نمی خواهم زیاد درباره استقلال صحبت کنم، در جامعه ما کسانی که خائن هستند مورد لطف هستند.