سرمربی چلسی تکلیف لوکاکو را روشن کرد

چیزی که چلسی به آن نیاز دارد این است که یک بار در روز یا هر سه روز یکبار روحیه خود را حفظ کنیم. فرقی نمی کند در جام حذفی باشیم، لیگ قهرمانان یا یک بازی معمولی لیگ. اینجاست که شاید لازم باشد فاصله خود را با تیم های مدعی کم کنیم. هیچ دلیلی برای ادامه روند به همین منوال وجود ندارد و من کاملاً متقاعد شده ام که دلایل خوبی برای اعتماد و باور به ما وجود دارد. شکی نیست و آنچه باعث موفقیت ما می شود سخت کوشی، عزم و تلاش است.

آینده روملو لوکاکو؟ من همیشه می خواهم او بخش مهمی از تیم باشد و اکنون لوکاکو بخش بسیار مهمی از تیم برای فصل آینده است. هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارد و این امکان پذیر نخواهد بود. اما اگر شرایط تغییر کند، همیشه باید خود را با شرایط قرارداد، موقعیت های فردی بازیکنان و در نهایت خواسته هایمان وفق دهیم.

برخلاف انتظار در ابتدای فصل، چلسی نتوانست جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد و حالا برای حفظ مقام سوم به مصاف ولورهمپتون می رود. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از بازی درباره ولوز صحبت کرد و البته اشاره کرد که روملو لوکاکو فصل آینده برای آبی های لندن بازی خواهد کرد.

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شده است که تیمش برای موفقیت نیاز به تقویت ذهنی دارد.

ما با بازیکن بزرگی قرارداد بستیم و لوکاکو همچنان بازیکن بزرگی است. نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی می افتد، اما روملو مانند هر بازیکن دیگری است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا او را در تیم ادغام کنیم. ما باید از لوکاکو حمایت کنیم و به عملکرد او ایمان داشته باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس توخل گفت: “ولورهمپتون در ابتدای فصل تلاش کرد تا به نتیجه برسد و سپس در بیشتر فصل بسیار قوی بوده است. ولوز در چند هفته گذشته برای نتیجه گیری تلاش کرده است و بدیهی است که همه در حال مبارزه هستند.” . آمار و تجزیه و تحلیل بازی ها و بازی های تیم را خواهید دید که هنوز هم ایجاد موقعیت و دور زدن مدافعان آنها بسیار دشوار است، گرگ ها مدافعان بسیار منظمی هستند و نمی توانند به در اختیار داشتن توپ برای ضربه زدن به آنها راضی باشند.


سرویس خبر شماره: 1822980 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 18:54 |
3,618 امتیاز خبر|

3نظرات

او در فصل آینده با ما است.