سرنوشت آقا کریم دست یحیی نیست / مربی محبوب پرسپولیس!

صدری که معتقد بود تمدید قرارداد به سرمربی خود در آستانه بازی حساس مقابل الهلال عربستان تقویت شده است، افزود: مسائل مربوط به سفر عربستان ادامه دارد و با توجه به ترکیب قوی و با انگیزه ما، امیدواریم یک تیم دیگر به دست بیاوریم. موفقیت تاریخی برای پرسپولیس بازیکنان در بهترین حالت خود هستند و تمدید قرارداد با گل محمدی قطعا روحیه تیم را تقویت می کند تا انشاالله بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و موفقیت های بیشتری را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. بازیکنان و اعضای تیم می توانند با روحیه خوب به عربستان سعودی سفر کنند.”

شاید سوال اصلی این باشد که آیا در صورت ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، قرارداد کریم باقری تمدید می شود؟ ظاهرا هم فدراسیون و هم باشگاه پرسپولیس به شماره 6 مورخ فوتبال ایران توصیه کردند که تک نفره باشد و یکی از این دو تیم را برای ادامه فعالیت انتخاب کند.

اواسط مهرماه سال گذشته بود که مجید صدری سرمربی پرسپولیس قرارداد یحیی گل محمدی را برای دو فصل دیگر (تا پایان لیگ بیست و سوم) تمدید کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین به ترتیب قرارداد حمید مطهری، داوود فنایی، رحیم مظاهرپور، محمد عسگری و مهرداد خانبان را تمدید کرد اما در کمال تعجب همگان خبری از تمدید کریم باقری نیست. شاید حضور آقای کریم در تیم ملی و دستیار دراگان اسکوچیچ برای یحیی گل محمدی چندان خوشایند نبوده و این قرارداد هنوز در پرسپولیس تمدید نشده است.

اخبار فوتبال داخلی –

صدری تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی را یک اتفاق تاریخی دانست و گفت: پایان همکاری با آقای یحیی را باید یک اتفاق تاریخی دانست. مطمئنم هواداران پرسپولیس از این موضوع به وجد خواهند آمد. پیام های زیادی از طرف هواداران دریافت کردم و آنها نیز از ادامه فعالیت گل محمدی در پرسپولیس ابراز رضایت کردند. تمدید قرارداد با گل محمدی یکی از راه هایی بود که برای تقویت روحیه تیم به ذهنم رسید و با برنامه ریزی دقیق این کار را انجام دادم. می دانم که این خواسته هواداران بود.

شاید در صورت جدایی از یحیی گل محمدی و حضور مربی خارجی در پرسپولیس، کریم باقری طبق روال گذشته در این تیم به کار خود ادامه دهد. شاید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال