سورپرایز اسطوره یونایتد: چرا مرا به رونالدو چسباندی؟

البته نباید فراموش کرد که در گذشته رابطه این دو بازیکن گاهی سخت بوده است. در جام جهانی 2006، در بازی پرتغال و انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی، رونالدو با بدخواهی خاص خود باعث شد رونی اخراج شود و در واقع انگلیس را حذف کند و در آن زمان، این دو بازیکن به شدت برخورد کردند. رابطه بد با یکدیگر اما بعدها این موضوع حل شد و دو سال بعد رونی و رونالدو با هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو مهاجم 37 ساله پرتغالی منچستریونایتد اخیرا در مصاحبه با پیر مورگان از شرایط خود در منچستریونایتد انتقاد کرد و مدعی شد که اصلا از حضورش در این باشگاه راضی نیست. . اما در جریان این مصاحبه رونالدو به هم تیمی سابق وین رونی حمله کرد و از او نیز انتقاد کرد. مهاجم ستاره یونایتد مدعی شده است که وین رونی به او حسادت کرده است و دلیل آن ممکن است این باشد که زندگی ورزشی این بازیکن به پایان رسیده است، اما رونالدو همچنان توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد.

حالا اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شده است که وین رونی از این که رونالدو اینگونه رفتار کرده و چنین سخنانی را از ستاره پرتغالی تصور نمی کرد، متعجب و گیج شده است. در واقع، وین رونی اعتراف کرده است که هیچ خصومتی با هم تیمی سابق خود در یونایتد ندارد و اغلب در مصاحبه های خود از رونالدو تمجید کرده است.

او یک بار و چندی پیش مدعی شد که رفتار این بازیکن در این فصل چندان خوب و حرفه ای نبوده است اما در گذشته چنین اتفاقی نیفتاده و این واکنش باعث شگفتی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد شد. در دهه اول هزاره جدید، وین رونی و کریستیانو رونالدو زوج فوق العاده و درخشانی را در خط حمله منچستریونایتد تشکیل دادند و با لباس آن باشگاه افتخارات کاملی را در رده باشگاهی کسب کردند.

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد از اظهارات تند کریستیانو رونالدو نسبت به خود گیج و متعجب شده است.

سورپرایز اسطوره یونایتد: چرا مرا به رونالدو چسباندی؟


سرویس خبر شماره: 1853793
25 نوامبر 1401 ساعت 11:35
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر