سکوت دستیار اسکوچیچ شکسته شد!

– بله گفتند مشکل بی انضباطی است. اما از هرکسی که در فوتبال یا هر ورزشی کار کرده است می‌پرسم چطور در ۱۸ بازی با یک تیم متشکل و بی‌انضباط و در یک بازی بی‌معنی وقتی در جام جهانی صعود کردید ۱۵ برد و دو تساوی داشتید. از دست دادن این دلایل بیهوده بود.

– هنوز همه چیز جدید است، تازه جدا شدیم، اما حسابمان را با ایران تسویه می کنیم. این نتایج درهای زیادی را به روی ما باز خواهد کرد، زیرا این موفقیت نه تنها در آسیا، بلکه در اروپا نیز طنین انداز شده است. باز هم می گویم که این یک تاسف بزرگ باقی می ماند، زیرا ما با جاه طلبی بزرگی آمدیم تا ایران را به جام جهانی برسانیم و در نهایت زیر نظر اسکوچیچ به آن دست یافتیم و به دلیل تلاش و اراده زیاد شایسته آن بودیم. حالا اما ما آن فرصت را پیدا نکردیم و آنها رویای ما را گرفتند. فرصت هایی مانند این اغلب در زندگی به وجود نمی آیند. راستش را بخواهید، من قبلاً ناامیدی های بزرگی داشتم، بنابراین این موضوع خیلی مرا عقب نشینی نکرد، اما اسکوچیچ بسیار ناامید است، این یک ضربه برای او بود. اما زندگی ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

– ما هیچ توضیح منطقی نداریم. می دانیم که فشار دائمی وجود داشت و انواع داستان ها را در دوره مقدماتی شنیدیم. اما ماجرای این افراد این بود که تیم ما متحد نبود. بنابراین ما واقعاً از آنچه پشت سر ما می گذرد آگاه نبودیم.

دستیار اسکوچیچ معتقد است سرمربی سابق تیم ملی کرواسی بر خلاف او پس از تحقق رویای حضور در جام جهانی، احساس ناامیدی زیادی می کند.

سکوت دستیار اسکوچیچ شکسته شد!


سرویس خبر شماره: 1844851
31 سپتامبر 1401 @ 11:42 ق.ظ |
56.8K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

ما کار سخت را انجام دادیم، بخش آسان به کی روش رسید

* آیا می توان دوباره روی آن کار کرد؟

* اما باید حداقل یک دلیل برای آن پیدا می کردند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماریو تات، دستیار اول دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران پس از دو هفته در گفت و گو با سایت تی پورتال درباره اخراج اسکو و کادرفنی اش از تیم ملی صحبت کرد.
در ادامه این مصاحبه را خواهید خواند؛

* در خصوص برکناری وحید خلیل هوزیچ از سرمربیگری تیم ملی مراکش دلایلی از جمله درگیری با ستاره های تیم ملی این کشور وجود دارد. دلیل برکناری شما از مدیریت تیم ملی ایران چه بود؟

– همانطور که می بینید، همه آنها می توانند کار کنند. تا ژوئن 2023 یعنی تا پایان جام ملت های آسیا قرارداد داریم که حضور ایران در این رقابت ها را تضمین کرده ایم. کارلوس کی‌روش پرتغالی پس از اینکه دیگران سخت‌ترین کار را برای او انجام دادند، کار را آسان خواهد کرد. ما موافقیم. در واقع، وضعیت عجیبی است، ما بسیار ناامید هستیم. فقط می توان تصور کرد که چه اتفاقی برای خلیل هوزیچ افتاد که سه بار در این وضعیت قرار گرفت. بالاخره این فوتبال مدرن است، مربیان کالاهای مصرفی هستند، آنها تحت فشار و استرس زیادی کار می کنند و خیلی چیزها فقط به ما بستگی ندارد. ما فقط باید این را بپذیریم.

* و قراردادت چطور؟ آیا آنها فقط می توانند آن را لغو کنند؟