شبی که طارمی از سعید عزت سیمئونه انتقام گرفت!


سرویس خبر شماره: 1851404
11 نوامبر 1401 ساعت 02:28 |
6.6 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آستانه بازی های امشب مشخص بود که اتلتیکو مادرید شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، اما شاگردان سیمئونه امیدوار بودند که با پیروزی یا تساوی منهای در بازی امشب، بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند. پیش از بایر لورکوزن به لیگ اروپا صعود کرد.
اما در ورزشگاه دراگائو خیلی زود مشخص شد که سفید و قرمزها کار سختی دارند. مهدی طارمی در دقیقه 5 دروازه اتلتیکو را باز کرد تا سیمئونه نزدیک به 90 دقیقه با استرس زیاد و چهره ای پیچ خورده سقوط تیمش را تماشا کند. به این ترتیب ستاره ایرانی پورتو نه تنها تیمش را به عنوان تیم اصلی به مرحله بعدی رساند، بلکه انتقام خود را از هم تیمی خود سیمئونه نیز گرفت.

سعید عزت اللهی که در 17 سالگی به اتلتیکو مادرید رفته بود، در یکی از مصاحبه های خود گفت که رابطه گرمی با سرمربی آرژانتینی اتلتیکو داشته و سیمئونه و دستیارش ژرمن بورگوس بارها به دیدار او رفته اند. به عنوان مثال، یک بار سیمئونه عزت اللهی را به تمرین فراخواند و وانمود کرد که دستورات تاکتیکی می دهد، اما سعید علیرغم اینکه مقداری اسپانیایی یاد گرفته بود، صحبت های سرمربی خود را متوجه نشد و بعداً مشخص شد که سیمئونه و بورگوس به زبان محلی آرژانتینی صحبت می کنند. برای اذیت کردن ستاره ایرانی
سیمئونه اما امشب مقابل یکی دیگر از ستاره های ایرانی نه تنها فرصتی برای خندیدن پیدا نکرد، بلکه یکی از غم انگیزترین شب های خود را در رقابت های اروپایی پشت سر گذاشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پورتو امشب موفق شد با درخشش مهدی طارمی اتلتیکو مادرید را 2-1 شکست دهد و این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی کنار رفت.

شبی که طارمی از سعید عزت سیمئونه انتقام گرفت!