عراق مقصد جدید سرمربی سابق تیم ملی؟

اما پس از تغییرات در فدراسیون فوتبال و روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس جدید، قابل پیش بینی بود که اسکوچیچ با توجه به وعده های قبلی خود در برنامه های تاج قرار نگیرد. در نهایت همین اتفاق افتاد و سرمربی کروات از مدیریت تیم ملی ایران کنار رفت و کارلوس کی روش جایگزین او شد.

امروز مصاحبه ای از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد که در آن دراگان اسکوچیچ مدعی شده است که از فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد دریافت کرده است. البته اسکوچیچ خیلی سریع با داستانی این مصاحبه را تکذیب کرد، اما حالا رسانه های عراقی نیز به نوعی به این خبر نزدیک شده اند. بر اساس ادعای برخی رسانه های عراقی، فدراسیون فوتبال این کشور در حال مذاکره با دراگان اسکوچیچ است تا با این سرمربی کروات برای نیمکت نشینی تیم ملی این کشور به توافق برسد. شایعه ای که باید صبر کرد و دید چقدر صحت دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دراگان اسکوچیچ در برهه ای حساس هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت. ملی پوشان زیر نظر این سرمربی کروات توانستند با پیروزی های متوالی از خطر حذف شدن از مرحله مقدماتی جام جهانی فرار کنند. ایران با هدایت اسکوچیچ با اقتدار به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی راه یافت.

رسانه های عراقی گزارش داده اند که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب دراگان اسکوچیچ است.

عراق مقصد جدید سرمربی سابق تیم ملی؟


سرویس خبر شماره: 1844105
26 سپتامبر 1401 در 5:31 ب.ظ
7.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

شایعه یا واقعیت؛