عشقم خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)

لئاندرو پریرا پس از امضای پیش قرارداد خود با پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: دوران جدیدی آغاز می شود. من برای یک چالش بزرگ آماده هستم و به پرسپولیس خواهم آمد. خوشحالم که در بزرگترین فوتبال بازی می کنم. قهرمان ایران.به پوشیدن این لباس افتخار می کنم.از طرف من انتظار تعهد و فداکاری و بهترین عملکردها برای این باشگاه بزرگ تاریخی را داشته باشم.من منتظرم تا با لباس قرمز وارد زمین شوم.هر روز اراده ام برای پیروزی بیشتر خواهد شد. “چالش های بزرگ به من انگیزه می دهد و با هم مسیری زیبا را خواهیم ساخت.”


سرویس خبر شماره: 1867472
9 فوریه 1401 ساعت 16:19 |
4.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پست پر سر و صدا همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس:

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس پیگیر ویزای پریرا و خانواده اش است تا این بازیکن پس از سفر به ایران و حضور در تمرین پرسپولیس برای حضور در این تیم در لیگ برتر آماده شود.

1796284

حال باید دید باشگاه پرسپولیس چه زمانی می تواند برای این مهاجم برزیلی ویزا بگیرد و بلیت بگیرد و آیا پریرا در همان ابتدا به همراه همسرش به ایران می رود یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب اینجاست که یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس نیز پس از عقد قرارداد با سرخپوشان به همراه همسر و فرزندانش به ایران سفر کرد، اما پس از مدتی همسرش ایران و در نهایت باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و به مسائل خانوادگی اشاره کرد. دلیل. برای جدایی بازیکن

در پایان این تفسیر به فارسی می نویسد: «ما می آییم».

مهاجم پرسپولیس یک ماه پس از ازدواجش راهی ایران می شود تا چالش خود را در کشوری جدید آغاز کند.

عشقم خوشحالم که به پرسپولیس پیوستی (عکس)

اما جالب اینجاست که جنیفر اندرینگر همسر پریرا با انتشار همین پیام با این بازیکن نشان می دهد که همسرش را در این راه همراهی خواهد کرد.

پریرا که با پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک قهرمان لیگ شد، با قراردادی یک و نیم ساله به تیم اضافه شد و در دو فصل حضورش در گامبا اوزاکا، هفت گل برای آن تیم به ثمر رساند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی یورگن لوکادیا از تیم شیرهای سرخ، یحیی گل محمدی با بحران جدی در خط حمله تیمش مواجه شد و به همین دلیل با شروع نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیس تصمیم گرفت لئاندرو پریرا را به خدمت بگیرد. مهاجم سابق گامبا، اوزاکا، ژاپن.

همسر پریرا نیز با انتشار کامنتی زیر این پست خطاب به این بازیکن گفت: «عشق من; من از این موفقیت بسیار خوشحالم. همانطور که خداوند می فرماید جلال خانه دوم از خانه اول بیشتر خواهد بود. من می خواهم به شما بگویم که من مانند همیشه در کنار شما هستم و از شما حمایت خواهم کرد تا بیشتر از همیشه موفق باشید. آرزو می کنم بیشتر بدرخشی و این مرحله زیبای دیگری از تاریخ ماست. من به شما علاقه دارم.”

1796285