عمران زاده: حق پخش فیلم را گرفتند

وی به بازی روز جمعه آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد و افزود: خدا را شکر پس از مدت ها دوباره هواداران را در ورزشگاه خواهیم دید و قطعا از حضور آنها انرژی مضاعفی خواهیم گرفت. از هواداران پرشور آلومینیوم می خواهیم به ورزشگاه بیایند و در کنار تیم باشند تا بتوانیم نمایشی بهتر از همیشه داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: آقای افشاریان بعد از این مسابقه مصاحبه کرد و گفت ما حق را به داور می دهیم. سوال اول اینکه چطور همه کارشناسان داوری از صحنه های تلویزیونی متوجه شدند که این اشتباه خارج از محوطه جریمه رخ داده است اما رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نظر دیگری دارد؟ مورد دوم، وقتی داوری اشتباه می کند، مربیان و بازیکنان اعتراض می کنند و از کمیته داوران می خواهند که با اشتباه داور برخورد کنند، اما حالا که اعتراض کردیم و گفتیم اشتباه کرده است، آقای افشاریان می گوید ما به داور حق می دهیم. بنابراین، این خطا را به چه کسی نسبت می دهیم؟

عمران زاده یادآور شد: فدراسیون فوتبال بیانیه ای داد و گفت درباره داوری صحبت نکنیم. اما تا کی این کار را انجام دهیم؟ باور کنید برخی صحنه ها نیازی به VAR ندارند. دو بازی مقابل فولاد و هوادار که 6 امتیازی برای ما بود به دلیل اشتباهات داوری از دست رفت. با این شرایط انتظار داشتید سرمربی ما واکنشی نشان ندهد؟ متاسفانه حتی حق نمایش فیلم هم از ما گرفته شده است.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ظلم به این تیم و تاثیر آن در از دست دادن برتری آنها انتقاد کرد.

عمران زاده: حق پخش فیلم را گرفتند

وی ادامه داد: نمایش تاکتیکی و عملکرد منسجم خط دفاعی آلومینیومی مقابل هواداران باعث شد تا تیم حریف نتواند کار خاصی در این بازی انجام دهد و با اشتباه فاحش داور یک پنالتی گرفت و یک امتیاز گرفت. اما با این وجود، ما باید قدر بازیکنانمان را بدانیم که بازی مناسبی انجام دادند، اما آن‌ها به ناعادلانه به آنچه که لیاقتش را داشتند، نرسیدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حنیف عمران زاده با بیان اینکه در بازی مقابل هواداران بازی را انجام دادیم و به تیم حریف فرصت ندادیم، گفت: خط دفاعی ما یکی از بهترین روزهای خود را در این فصل تجربه کرد. و به غیر از صحنه بد پنالتی، توپ دیگری وارد چارچوب ما نشد، اما تصمیم بد داور باعث شد که حق واقعی خود را در این بازی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انتقاد از قضاوت داور در مورد این دیدار به هواداران گفت: چطور همه دیدند که اشتباه در بیرون رخ داده است به استثنای داور و کمکش؟ حتی خود هواداران هم تعجب کردند که خطای خارج از محوطه جریمه توسط داور به عنوان پنالتی شناخته شد. اما تیم داوری بر خطای خود اصرار داشت. متأسفانه با یک سوت بد تلاش ما بی نتیجه ماند و دیگر باز نمی گردد.

1755883


سرویس خبر شماره: 1866586
04 فوریه 1401 در 08:16 ب.ظ
1.6 هزار |

1نقطه نظر

همه کارشناسان گفتند جز برای افشاریان مجازات نیست.