فتح الله زاده یزدانی را دوباره در آغوش ساپینتو قرار داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی در روزهای اخیر مدافع اخبار استقلال بوده است. او پس از جشن تولد ریکاردو ساپینتو توئیتی انتقادی منتشر کرد که باعث ناراحتی سرمربی استقلال شد. به گزارش ساپینتو، یزدانی در روزهای گذشته در تمرین استقلال غایب بود اما این بازیکن در نهایت امروز به تمرینات بازگشت.

با حضور علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال، وضعیت این مدافع نیز بررسی شد و در نهایت با وساطت برخی از اطرافیان، ساپینتو مدافع تیمش را مورد عفو قرار داد.

یزدانی چند روز پیش طی مصاحبه ای رسما از ساپینتو عذرخواهی کرد. این مدافع باتجربه در پیامی به ساپینتو شخصا از ساپینتو عذرخواهی کرد تا بتواند بازگشت او را تسهیل کند.

یزدانی پس از دلجویی مجدد از ساپینتو و شروع کارش امروز در تمرین حاضر شد. او چند روزی است که از تمرین خارج شده است، بنابراین باید با انرژی بیشتری تمرین کند. وضعیت سلامتی یزدانی با توجه به غیبت او در تمرین برای بازی با هواداران مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که وی در ترکیب 20 نفره این بازی ساپینتو قرار بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849992
03 نوامبر 1401 در 2:00 بعد از ظهر
8.7 هزار |

0نقطه نظر

سیاوش یزدانی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با آبی پوشان به کار بازگشته است.

فتح الله زاده یزدانی را دوباره در آغوش ساپینتو قرار داد!

امروز که فتح الله زاده و دیگر مدیران باشگاه استقلال از محل تمرین کردند، یزدانی نیز آنها را همراهی کرد تا ساپینتوی مدافع ناراحت رسما به تمرینات بازگردد و به کار خود بازگردد.