قرارداد اصلی در تلویزیون لو رفت!

نکته جالب اینجاست که وقتی دوربین برای پخش گزارش از استودیو بیرون آمد، وقتی برگشت، مهدی توتونچی مجری برنامه اعلام کرد که در پشت صحنه قرارداد اصلی را دیده و این توافق را تا حد معقولی اعلام کرده است. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات با وجود جذب ستاره ها، باز هم موفق به جذب مهاجمی برای تقویت خط حمله خود نشد، در مقطعی به دنبال جذب گادوین مهاجم سابق خود بود که در نهایت پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد. او قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد.

محمد ربیعی در بخشی از گفت و گوی امشب خود در پاسخ به این سوال که آیا عرضه مس کمتر از پرسپولیس بوده است، گفت: نمی دانم میزان عرضه پرسپولیس چقدر بوده اما می دانم مبدا چقدر بوده است.

تمدید مبدا با مس این شبهه را ایجاد کرد که مس با پیشنهادی نجومی توانسته این بازیکن را حفظ کند که البته بارها از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد.

سرمربی مس رفسنجان می گوید گادوین منشا فصل گذشته قرارداد کمی با این تیم داشت.


سرویس خبر شماره: 1836964
15 مرداد 1401 ساعت 01:09 |
11.8 هزار |

0نقطه نظر

واکنش ربیعی به جنجال پرسپولیس

سرمربی من اضافه کرد: امسال از زمانی که آقای گل مسابقات شده امتیاز پایه اش افزایش یافته است اما همچنان مسیر موثری دارد و بستگی به عملکردش دارد.

وی سپس در پاسخ به این سوال که آیا سقف 8 میلیارد برای مبدا رعایت شده است، پاسخ داد: اصل قرارداد ریالی نیست و ارزی است. قاطعانه می گویم و اگر لازم باشد در پایان برنامه قراردادش را به شما نشان خواهم داد. اوریجین سال گذشته با ما قرارداد کم داشت و قرارداد در قالب کارایی بود. یعنی برای دریافت این مبلغ باید در مسیر کار کارهایی انجام می داد.