قرارداد چند ساله MLS Strike با تایر تخفیف

محبوب‌ترین بخش فوتبال در آمریکا، لیگ برتر فوتبال (MLS)، قراردادی چند ساله با خرده‌فروش چرخ‌ها و تایرهای آمریکایی Discount Tire منعقد کرده است. این یک همکاری گسترده دیگر برای برند نسبتاً کمتر شناخته شده تایر است، پس از اینکه اسپانسر رسمی تایرهای مطرح ترین تیم در بخش، اینتر میامی شد.

تایر تخفیف از برنامه های پایه پشتیبانی می کند و فوتبال جوانان را در سراسر آمریکا ترویج می کند

طبق گزارش Inside World Football، Discount Tire اسپانسر بازی ستارگان MLS و MLS Cup نیز خواهد بود. Discount Tire برند خود را در سراسر Apple TV+ Season Pass، FOX و سایر پخش‌کنندگان رسمی لیگ خواهد داشت.

جای تعجب نیست که فعال سازی بازاریابی نیز بسیار بزرگ خواهد بود. Discount Tire علاوه بر تبلیغات درون استادیوم، بازاریابی مردمی انجام می‌دهد و از طرفداران قرعه‌کشی، تجربیات ویژه و کالاهای با برند Discount Tire استقبال می‌کند. همچنین در 1200 فروشگاه آن در 39 ایالت در ایالات متحده، برنامه های اطلاع رسانی جامعه وجود خواهد داشت.

از طریق این همکاری، Discount Tire به دنبال حمایت از فوتبال جوانان و ترویج این ورزش در سراسر کشور خواهد بود.

مدیر اجرایی تخفیف تایر از همکاری با MLS هیجان زده است

از زمان انتقال لیونل مسی به اینترمیامی در تابستان گذشته، میلیون ها هوادار جدید شروع به کوک کردن در MLS کرده اند. این امر راه های جدیدی را برای جهانی شدن برندهای محلی در ایالات متحده باز کرده است. مایکل زویبک، مدیر اجرایی Discount Tire از اینکه می‌تواند از این فرصت پول نقد کند، هیجان‌زده است. زویبک در بحث همکاری چند ساله شرکتش با MLS، آن را رویایی برای طرفدار دیرینه خود خواند.

او گفت:

به عنوان یک طرفدار قدیمی که شاهد رشد و علاقه فوق‌العاده به فوتبال در ایالات متحده بوده‌ام، نمی‌توانم هیجان‌زده‌تر از این باشم که Discount Tire به عنوان خرده‌فروش رسمی تایر MLS معرفی شود.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با MLS برای حمایت از محله های محلی هستیم و پیام Discount Tire مبنی بر آسان کردن خرید لاستیک و دعوت از طرفداران و بینندگان در سراسر کشور را داریم.

Discount Tire همچنین با شریک MLS Continental Tire همکاری می‌کند تا از برخی دیگر سنگین‌وزن‌های این بخش حمایت مالی کند. پورتلند تیمبرز، نشویل اس سی، سیاتل ساندرز، اف سی سینسیناتی و شیکاگو فایر پنج تیمی هستند که علاوه بر اینتر میامی، Discount Tire با آنها همکاری می کند.

https://sportslens.com/news/mls-strike-multi-year-agreement-with-discount-tire/ منبع: