واکنش نکیسا به تابانی: مذهبی نباش


سرویس خبر شماره: 2018615
13 مه 1403 ساعت 11:35 ق.ظ.
4.6 هزار |

1نقطه نظر

2 روز است که آبرو و شرف و ربیعی به دست نیامده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به شایعه تبانی روز گذشته این تیم مقابل نساجی واکنش شدیدی نشان داد.

واکنش نکیسا به تابانی: مذهبی نباش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیما نکیسا درباره حرف و حدیث ها مبنی بر دیدار دیروز تیمش مقابل نساجی و بحث هایی که از شب گذشته در فضای مجازی مبنی بر تبانی با تیم حریف مطرح شد، به آنا گفت: دنبال صلح هستم. من تیم و باشگاهم را دنبال می کنم و این صحبت ها با عناوینی همراه می شود که برای تیم من خوب نیست. هرکس در مورد بازی دیروز صحبت کرد، تیم ما و سرمربی ما، او و خدایش این را می دانند.

وی ادامه داد: دیروز تیم ذوب آهن 9 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و لیست مصدومان و محرومان هر تیم قبل از هر بازی مشخص است و اینکه آقای ربیعی گفته تیمش زیاد است. بازیکنان مصدوم و محروم ربطی به نتیجه بازی نداشتند.» ، زیرا او همان حقیقت را گفت.

حرف ربیعی درست نیست؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به جای خالی محمد ربیعی در بازی با نساجی اشاره کرد و گفت: بازیکنانی داریم که رباط صلیبی خود را از دست داده اند، دو بازیکن ما رفته اند سربازی، وقتی سرمربی تیمش کمبود بازیکن دارد و دو گل زده، دلیل تبانی چیست؟ من خودم دروازه بان بودم و صد برابر بدتر از گل هایی که پارسا جعفری در سال های بازیم زد، باغبان های دیگری هم بودند که این گونه گل ها را می خوردند و بدتر.

1991476

ناکیساد یادآور شد: اینکه ربیعی درباره مصدومیت و باخت تیمش صحبت کرده صحت ندارد. آرش قدری، پوریا آریاکیا، سبحان خاقانی و نادر محمدی رباط صلیبی خود را از دست داده اند و همه تیم های رقیب این را می دانند. آیا دروغ گفته ایم، حبیب فرعباسی و جلال مداحی برای سربازی به ملوان نرفته اند؟ سجاد عاشوری هم به تراکتور رفت. محمدرضا سلیمانی و سعید باقرپسند از هم جدا نشدند؟ محمدجواد محمدی و گریگول چابرادزه در جریان بازی با تراکتور مصدوم شدند.

تبانی علائم و راهی برای تشخیص آن دارد

او اضافه کرد: محمد ربیعی باید از کدام بازیکنان استفاده می کرد؟ وقتی تیم با کمبود بازیکن مواجه است، باید بازیکنان جوان بیاورد. ربیعی بازیکن 17 ساله دیروز به میدان رفت و محمدهادی باغبان برای اولین بار به میدان رفت. تبانی نشانه هایی دارد و راهی برای تشخیص آن. نه آقای ربیعی و نه آقای بنده در چنین فضایی نبوده اند و نخواهیم بود و البته جز انجام یک بازی عادلانه و شرافتمندانه به هیچ چیز دیگری فکر نکرده ایم. بالاخره چه سودی برای ما دارد و آیا در یکی دو روز آبرو و آبرو و آبروی خود را به دست آورده ایم؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: من از سال 67 در این فوتبال هستم، محمد ربیعی بیش از 20 سال است که در فوتبال حضور دارد و از افراد شناخته شده جامعه فوتبال است. عباس دارابی سرپرست تیمی بود که علی دایی در آن بازیکن و سرمربی بود. مرتضی موسوی زنوز، رئیس هیئت مدیره ما بیش از 30 سال است که در فوتبال حضور دارد. در باشگاه ذوب آهن افراد بزرگی حضور دارند.

نکیسا گفت ما بر اساس نتیجه مسابقه را باختیم. اولین گل را زود خوردیم. پارسا جعفری جوان است و در بازی های زیادی دروازه ذوب آهن را نجات داده است اما همچنان پای این دروازه بان جوان هستیم. امروز باید با او باشیم. ما دوباره به پایان فصل نزدیک می شویم و بحث تبانی داغ شده است. تیمی که ما را متهم به تبانی می کند، جایی که پی در پی تغییر مربی و سرمربی داد، پول بازیکنانش را نداد و هزاران نقص برای بازیکنانش گذاشت، باید به فکر پایان فصل می بود. آمدی تا به تیمت نیرو و جسارت بدهی تا در پایان فصل که مشکل بقا داری، دیگران را با ظلم قضاوت نکنی. این چیزها درست نیست و مجتمع ذوب آهن تمیز است. نساجی بهتر از ما بازی می کرد و از فعل خواستن بهتر استفاده می کرد. آنها بیشتر از آنچه می توانستند برای جلوگیری از سقوط جنگیدند.

از دینداری و شرافت نترسید

او ادامه داد: جنسیت محمد ربیعی به ترکیب مورد نظر نمی رسید. دستش خالی بود، دو سه بازیکن در یک پست داشت، اما بازیکنی در یک پست نداشت. ربیعی مجبور شد از امید ما بازیکن جوان تیم در موقعیت پیستون سمت راست استفاده کند. ربیعی هیچ دوستی نداشت و چه می توانست بکند؟ این یک فرهنگ زشت است که هر بار به پایان فصل نزدیک می‌شویم، جلوی چشمان مخاطبانمان قرار بگیریم (برای اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم) و اشتباهاتمان را پنهان کنیم، به دیگران انگ بزنیم و به مشکلاتی که هست روی بیاوریم. اصلا زیبا نیست و از طرفی دینداری و شرف و وجدان است.

مجله اخبار فوتبال داخلی