قصد سرمربی انگلیسی در آخرین لحظه تغییر کرد

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از جام جهانی به جدایی از این تیم فکر می کند.

قصد سرمربی انگلیسی در آخرین لحظه تغییر کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت ساوتگیت علیرغم شایعات فراوان تا یورو 2024 سرمربی تیم ملی انگلیس خواهد بود. اتحادیه فوتبال انگلیس این تصمیم را روز یکشنبه پس از گمانه زنی های فراوان ساوت گیت در مورد آینده تایید کرد که آنها را برای قهرمانی به چالش می کشد. پس از نایب قهرمانی در یورو در فصل گذشته. از زمانی که ساوتگیت در سال 2016 به نیمکت انگلیس پیوست، آنها پیشرفت چشمگیری داشته اند و اتحادیه فوتبال همچنان او را بهترین گزینه برای آینده می بیند.

اخباری در مورد احتمال حضور گزینه های ملی مانند استیون جرارد و فرانک لمپارد یا حتی توماس توخل، سرمربی آلمانی و سابق چلسی روی نیمکت تیم ملی انگلیس شنیده می شود. اما هنوز حدود یک سال تا شروع رقابت های یورو 2024 آلمان باقی مانده و به همین دلیل توافق شده است که گرت ساوتگیت تا پایان این مسابقات به کار خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما روزنامه دیلی میل در گزارشی مدعی شد که گرت ساوتگیت در محافل خصوصی و در میان دوستان نزدیک خود این جام جهانی را آخرین بار روی نیمکت تیم ملی انگلیس می دانست و در فکر جدایی از این تیم پس از این مسابقات بود. اما رایزنی با اطرافیان و همچنین اصرار اتحادیه فوتبال انگلیس برای ادامه همکاری، در نهایت نظر گرت ساوتگیت را تغییر داد و او آماده است تا دو سال دیگر این سمت را بر عهده بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1860245
29 دسامبر 1401 ساعت 09:19
نمایش 4K |

0نقطه نظر