و بس کن … | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح بخیر.

*اخبار را بررسی می کند*

و فقط یک تشکر سریع از همه کسانی که لیوان صبح بخیر را خریدند. ما هر کدام 5000 یورو به بیمارستان گریت اورموند استریت و بیمارستان ما لیدی برای کودکان بیمار اینجا در دوبلین اهدا کرده ایم. شما بچه ها بهترین هستید.



https://arseblog.com/2022/12/and-stop/ منبع:

هوم، خوب پس ما به آنجا برویم. من به جز همه چیز آن را در روزهای آینده گرم خواهد کرد. یک کنفرانس مطبوعاتی Mikel Arteta در روز جمعه وجود دارد. سپس کل چیز کریسمس. بعد فوتبال و بعد از آن، خود را ببندید.

با این حال، برای امروز، کمی زیر آب و هوا احساس می کنم و به سختی می خوابم، بنابراین اگر اشکالی ندارد، یک روز را به خودم اختصاص خواهم داد. ارزهای جدیدی وجود دارد که می توانید با آنها چت کنید.

امروز صبح هر کدام 5000 یورو به @GOSHCharity در لندن، و @CMRF_Crumlin اینجا در دوبلین برای حمایت از کارهای شگفت انگیزی که برای کودکان بیمار و خانواده هایشان انجام می دهند.

با تشکر از همه کسانی که لیوان های Goodly Morning را خریدند، ما 10000 یورو جمع آوری کردیم.

حالا آرسنال همه چیز آرسنال است، همیشه. آرسنال، آرسنال، آرسنال.

از من و @gunnerblog ❤️❤️❤️🙏 pic.twitter.com/4hSztYMJwB

– arseblog (@arseblog) 19 دسامبر 2022

منصفانه باید بگویم که تمام جام جهانی را ترک کردم. من در مورد آن نوشته ام. من در پادکست های مختلف در مورد آن صحبت کرده ام، از آنچه در زمین رخ داده تا اتفاقات خارج از آن، و در این مرحله باید آن را در بستر قرار دهم. بنابراین، مگر اینکه چیزی ظالمانه یا غیرممکن وجود داشته باشد که بتوان آن را نادیده گرفت، این پایان پوشش جام جهانی در این سایت برای سه سال و نیم دیگر است.