لائوتارو: جولین آلوارز در قطر شگفت انگیز بود


سرویس خبر شماره: 1861055
ژانویه 04, 1401 در 00:03
10.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر نتوانست آنطور که در خط حمله آلبی سلسته برنامه ریزی کرده بود خود را در جام جهانی قطر نشان دهد. در نهایت، در دیدار تعیین کننده، فینال، لیونل اسکالونی، مهاجم جوان منچسترسیتی، جولین آلوارز را به جای لائوتارو در فهرست اولیه تیمش فرستاد.

با این حال، لائوتارو در دقایق پایانی فینال ماراتن به زمین آمد تا بازی در فینال جام جهانی را تجربه کند که با پیروزی آلبی سلسته به پایان رسید.

1784663

لائوتارو گفت: سطح فوتبالی که جولین آلوارز در قطر نشان داد باورنکردنی است. در جریان بازی ما مقابل کرواسی، زمانی که خولین زمین را ترک کرد، او را در آغوش گرفتم و بابت عملکرد فوق العاده اش به او تبریک گفتم.

1784662

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی به تمجید از هم تیمی جوان خود جولین آلوارز پرداخت و گفت که عملکرد فوق العاده او در قطر باورنکردنی بود.

لائوتارو: جولین آلوارز در قطر شگفت انگیز بود

این دیدار نیمه نهایی بود و هر دو در آستانه فینال موقعیت هایی داشتیم. بعضی ها گفتند من به خولین حسادت می کنم. اصلا شبیه به آن نیست. معتقدم حضور همبازی و همبازی خوب باعث پیشرفت یک فوتبالیست می شود“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم اینتر و آلبی سلسته در مصاحبه با کانال آرژانتینی TYC Sports از هم تیمی جوان خود، جولین آلوارز، که کشف پپ گواردیولا در سیتی نام دارد، تمجید کرد.