لباس اصلی تیم ملی ایران ارزان شد

شرکت مجید برای جلوگیری از کپی برداری از پیراهن های تیم ملی، پیشنهاد جدید و پنج قیمت متفاوت ارائه کرد.

لباس اصلی تیم ملی ایران ارزان شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ با لباس های تولید یک شرکت ملی در جام جهانی حاضر می شود. شرکت مجید که مدتی است همکاری با فدراسیون را از سر گرفته است، مسئولیت طراحی و تولید این پوشاک را بر عهده داشت. لباس تیم ملی هفته گذشته رسما رونمایی شد و ارزان ترین قیمت این لباس 800 هزار تومان است و سایر لباس ها با قیمت های 1.5 و 2.5 میلیونی نیز در سایت سازنده برای فروش موجود است. این در حالی است که به گفته مجید سعدی فر مدل های ارزان تری نیز در بازار وجود دارد.

ساعدی فر که مهمان شبکه ورزش بود با ارائه پیشنهادی به تهیه کنندگان گفت: فروش همه تولیدات را باز گذاشته ایم. سراغ کپی نروید چون دعوای حقوقی وجود دارد. این به ایجاد شغلی که در یک شهر کوچک انجام داده‌ایم آسیب می‌زند. برای صدا و سیما هم سود در نظر گرفته ایم. بگذارید از خود شرکت بپرسند، ما خیلی راحت با آنها کار می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فقدان قانون کپی رایت در ایران موضوعی بوده است که شرکت های خارجی در گذشته با آن دست و پنجه نرم می کردند. شرکت های تولید کننده لباس تیم ملی به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت و تولید انبوه کپی لباس های خود در تولیدات زیرزمینی ایران، تقریباً هیچ شانسی برای فروش در سطح وسیع نداشتند. اما مجید راه حلی برای این مشکل پیدا کرد تا تا حد امکان از کپی برداری خودداری کند.


سرویس خبر شماره: 1853577
24 نوامبر 1401 ساعت 03:00
1.5 هزار |

0نقطه نظر

پیشنهاد مجید به تهیه کنندگان: کپی نکنید، کمیسیون بگیرید

به گفته تولیدکننده لباس تیم ملی، این لباس ها برای پنج دسته مختلف افراد تولید می شود و قیمت آنها از 220 هزار تومان شروع و تا 3 میلیون تومان ادامه دارد. دو لباس اول به صورت فانتزی (با قیمت های 220 و 350 هزار تومان) و سه لباس زیر کپی لباس های بازی هستند که جنس لباس های پنج گانه با یکدیگر متفاوت است. البته برای جلوگیری از سوء تفاهم، فرم همه لباس ها یکسان است.