لحظه ای که بنزما تصمیم به خداحافظی گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما امروز 35 ساله شد اما ستاره فرانسوی قطعا در روز تولدش خوشحال نیست زیرا امروز رسماً از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد. اتفاقی که برای او در جام جهانی بعد از فصل درخشانش در رئال افتاد، کریم را ناراحت کرده است.

اما اینکه کادر فنی فرانسه او را در تیم نگه نداشت و اجازه خروج از قطر را داد، کریم را به شدت عصبانی کرد. بعد از چند روز مشخص شد که اگر دشان صبر می کرد، شاید کریم می توانست آخرین بازی های فرانسه را انجام دهد. بنزما 10 روز است که با رئال مادرید تمرین می کند تا ثابت کند می تواند برای خروس ها بازی کند.

روزنامه AS در گزارشی مدعی شد بنزما پس از درخواست برای ترک اردوی تیم ملی فرانسه در قطر و بازگشت به اروپا تصمیم خود را گرفته و مصمم به خداحافظی از تیم ملی بوده است. اما زمانی که در مجموعه تمرینی رئال حضور داشت، تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی صبر کند و سپس تصمیم خود را علنی کند. اتفاقی که امروز افتاد



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریم بنزما که به دلیل ماجرای والبوئنا پنج سال دور از تیم ملی کشورش سپری کرده بود، برای حضور در جام جهانی قطر بسیار مشتاق بود اما مصدومیت لحظه آخری مانع از حضور او در قطر شد.


سرویس خبر شماره: 1860217
28 دسامبر 1401 در 11:26 ب.ظ
33.3 هزار |

2نقطه نظر

یک روزنامه اسپانیایی می گوید کریم بنزما با اخراج از قطر تصمیم گرفت از تیم فرانسه خداحافظی کند اما تا پایان جام جهانی منتظر ماند تا تصمیم خود را به طور رسمی اعلام کند.

لحظه ای که بنزما تصمیم به خداحافظی گرفت

ناراحتی بنزما قابل درک است. او فصل گذشته تنها پس از 21 بازی رسمی در ابتدای فصل، 17 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و 7 پاس گل داد. اما در این فصل شلوغی و رقابت شدید باشگاهی به دلیل جام جهانی پاییز بر بدن بنزما تاثیر گذاشته و او در این فصل 9 بازی از 21 بازی رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داده است. در سایر بازی‌ها 6 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.