لوکادیا حق ندارد پیشنهاد دیگری را در نظر بگیرد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره کرد که لوکادیا با این باشگاه قرارداد دارد و به پیشنهاد دیگری فکر نمی کند.

لوکادیا حق ندارد پیشنهاد دیگری را در نظر بگیرد

وجود بند اتفاقات غیرقابل پیش بینی از دیگر مواردی است که احتمال دارد مهاجم پرسپولیس از آن برای جدایی استفاده کند. آقای درویش و تیم حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده هستند و می توانند در این زمینه بهتر توضیح دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی غیرمنتظره لوکادیا از ایران در آستانه دربی این شبهه را ایجاد کرد که این بازیکن قصد جدایی از این تیم را داشته است. ارائه پیشنهادهای مالی کلان از سوی تیم های حاشیه خلیج فارس احتمالی است که برخی منابع معتقدند دلیل خروج مهاجم پرسپولیس از ایران است، تصمیمی که به دلیل مسائل خانوادگی گرفته است. باشگاه پرسپولیس اما چنین احتمالی را رد می کند.

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این احتمال خاطرنشان کرد: بازیکنی که عملکرد خوبی داشته باشد قطعا پیشنهادات خوبی خواهد داشت. اما او در فوتبال حرفه ای زندگی می کند و می داند که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. بازیکن می داند که نمی تواند بدون اجازه باشگاه به پیشنهادی فکر کند. من شک دارم که لوکادیا به دنبال رفتن به تیم دیگری و بهانه تراشی برای خانواده اش باشد.


سرویس خبر شماره: 1860432
30 دسامبر 1401 ساعت 08:15
4.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خبیری: با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد