لیورپول؟ این یک فینال دیگر برای ماست

با این حال، جان استونز، مدافع انگلیسی منچسترسیتی گفته است که رفتار متفاوتی با لیورپول نخواهد داشت. ما می دانیم که شرایط مقابل لیورپول چگونه است و این بازی چقدر مهم است. با این حال، هر بازی در این فصل برای ما یک فینال است و ما با لیورپول متفاوت رفتار نمی کنیم. ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم. وقتی بازی ها برگزار می شود و با کی بازی کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی دو شب پیش در بازی سختی که البته در بیشتر دقایق توپ را در اختیار داشت، با یک گل از سد اتلتیکو مادرید عبور کرد و به فینال میان دوره ای لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

شاگردان پپ گواردیولا در چند روز دیگر یک بازی حساس دیگر دارند. جایی که یکشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول خواهند بود. سیتیزن ها در حال حاضر با 73 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و یورگن کلوپ یک امتیاز از آنها عقب تر است. سهمی که این مسابقه را به نبردی سرنوشت ساز برای قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرد.

جان استونز، مدافع انگلیسی منچسترسیتی می گوید این تیم در این فصل مانند هر بازیکن دیگری با لیورپول بازی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1818491 |
18 فروردين 1401 ساعت 15:55 |
97 |

0نظرات

جان استونز:

واضح است که سر و صدای بیشتری در مورد این بازی و شرایط آن وجود دارد، اما این فقط یک بازی دیگر است. “ما در سر و صدای بیرون غرق نمی شویم و روی کاری که انجام می دهیم تمرکز نمی کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی