هاشمی نژاد: تشخیص آن صحنه سخت بود


سرویس خبر شماره: 1818525 |
18 فروردين 1401 ساعت 15:29 |
479 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی هاشمی نژاد 20 ساله که در ترکیب پایه ملوان حضور داشت و در نیم فصل دوم به مسجد سلیمان و لیگ برتر رفت در گفتگو با خبرنگار ما از بازی یک بر صفر نفت مسجد سلیمان گفت. پیروزی مقابل ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر. وی گفت: خدا را شکر توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. این دیدار برای ما بسیار حساس بود. بعد از مدت ها پیروز شدیم و از این به بعد اعتماد به نفس مان بالاتر است و می توانیم بهتر بازی کنیم.
وی درباره گلی که به ثمر رساند و ذوب آهن به آفساید او اعتراض کرد، ادامه داد: در جریان بازی من و تیم حریف به دلیل میلی متری بودن اصلا متوجه چیزی نشدیم و بعد از بازی وقتی فیلم را دیدم بالاتنه ام را احساس کردم. بالاتر بود.” و آفساید بود، اما نمی شد داور را سرزنش کرد زیرا تشخیص او بسیار سخت بود و وار در چنین مواردی مفید است.
وی درباره به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتر گفت: من تازه در نیم فصل به نفت آمدم و اخیرا به لیگ برتر آمدم و این اولین گل من در لیگ برتر بود. خیلی خوب بود و این گل را به مربی دوران کودکی ام آقای مهدی رستمی تقدیم می کنم و از ایشان بسیار سپاسگزارم.
ابن بازیکار درباره فرصت این دیدار گفت: بازی رد و بدل بود اما در اصفهان توانستیم خیلی خوب بازی کنیم. بازی پر جنب و جوشی را به نمایش گذاشتیم، انشاالله بتوانیم تیم را تا پایان فصل در شرایط خوبی قرار دهیم و در لیگ برتر نگه داریم.
بازیکن جوان نفت نظر خود را درباره همکاری با رضا مهاجری اینگونه بیان کرد: از آنجایی که در اردوی تیم ملی امید بودم سه چهار روز مانده به بازی به اردو اضافه شدم. آقای مهاجری مربی بسیار خوب و شایسته ای هستند. انشاالله بتوانیم روزهای خوبی را در کنار هم سپری کنیم.
هاشمی نژاد درباره شرایط اردوی تیم ملی امید توضیح داد: دو بازی دوستانه داشتیم و صبح و بعد از ظهر در دو تیم تمرین کردیم. آقای مهدوی کیا هم مربی بسیار توانمندی است و کمک های خارجی بسیار خوبی دارد. از نظر بدنی هم خوب بودیم و در دیدار دوستانه نساجی و پرسپولیس پیروز شدیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی هاشمی نژاد جدا از خرید سه امتیاز نفت، اولین گل خود در لیگ برتر را نیز به ثمر رساند.