لیورپول 2-1 نیوکاسل; سلام دقیقه 98

نیوکاسل در ابتدای نیمه دوم بهتر از لیورپول به نظر می رسید و در دقیقه 55 آیزاک دروازه آلیسون را باز کرد، اما داور آن گل را آفساید اعلام کرد تا هواداران لیورپول در ورزشگاه نفس راحتی بکشند.

شاگردان یورگن کلوپ به امید پیروزی مقابل چشمان تماشاگران خود به زمین رفتند اما نیوکاسل تیمی نبود که به راحتی زمین را در اختیار قرمزهای آنفیلد قرار دهد.

در بازی خانگی مقابل نیوکاسل، لیورپول ابتدا از حریف عقب افتاد، اما به لطف گل های فیرمینو و کاروالیو موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

لیورپول 2-1 نیوکاسل;  سلام دقیقه 98


سرویس خبر شماره: 1841501
10 سپتامبر 1401 در 01:38
6.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که در 4 هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر موفق شد تنها 4 امتیاز کسب کند، با توجه به پیروزی درخشان 9-0 هفته گذشته مقابل بورنموث، روحیه بهتری نسبت به هفته گذشته دارد. وارد بازی خانگی مقابل نیوکاسل شد. لیورپولی ها تا دقیقه 8 + 90 با تساوی 1-1 به کار خود ادامه دادند و به لطف گل کاروالیو در ثانیه های پایانی موفق شدند سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کنند.

در حالی که در دقیقه 34 دیاز لیورپول مهمترین موقعیت گلزنی تا اینجای بازی را داشت اما آن را از دست داد، نیوکاسل چهار دقیقه بعد به گل رسید. الکساندر ایسک، مهاجم نروژی که در روزهای اخیر از سوسیداد به این تیم پیوسته بود، با یک ضربه دقیق از کنار آلیسون، پاس لانگستاف را از هم تیمی خود در انگلیس سبقت داد و دروازه شاگردان کلوپ را باز کرد. این گل با خطای هندرسون کاپیتان لیورپول که توپ را در معرض دید لانگستاف قرار داده بود به ثمر رسید.

بازی پس از 90 دقیقه با تساوی 1-1 ادامه پیدا کرد و با شروع وقت اضافه، لیورپول بیشتر عطش برای باز کردن دروازه نیوکاسل نشان داد. در نهایت این صلاح بود که توانست دومین پاس گل خود را در این بازی به کاروالیو خرید جدید لیورپول بدهد تا در دقیقه 8 وقت اضافه مقابل نیوکاسل یک ضربه ایستگاهی بزند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 61 کابوس لیورپول موقتا به پایان رسید تا این شکست حداقل مساوی شود. صلاح که در بیشتر بازی در زمین دیده نشده بود، از سمت راست صاحب توپ شد و فیرمینو را در محوطه جریمه پیدا کرد تا با یک ضربه دقیق دروازه نیوکاسل را باز کند.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق مهمی روی دروازه ها نیفتاد تا شاگردان باشگاه نیمه اول این بازی خانگی را با شکست به پایان رساندند و راهی رختکن شدند.