ماجرای اختلاف استقلال خوزستان و ملاثانی برای ورزشگاه غدیر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران استقلال خوزستان پس از مدت ها موفق شدند ورزشگاه قدیمی غدیر اهواز را در اختیار بگیرند و با بازسازی و بهسازی آن شرایط استقبال را در این ورزشگاه فراهم کنند. این در حالی است که طبق هماهنگی، استقلال ملاثانی نیز در روزهای میزبانی به دلیل مشکلاتی که در ورزشگاه خانگی خود داشت، این ورزشگاه را به استقلال خوزستان اجاره داد. استقلال خوزستان برای نگهداری ورزشگاهش مبلغی از ملاثانی دریافت می کند اما چندی پیش سرمربی استقلالی ملاثانی در مصاحبه ای از این موضوع انتقاد کرد و مدعی شد که نباید بابت اجاره ورزشگاه از آنها پول دریافت کنند.

مدیر امور مالی باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به تلاش مستمر 8 ماهه گروه صنعت فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان برای احیای و احیای ورزشگاه غدیر اهواز که مورد تحسین ورزشکاران کشور و استان قرار گرفته است، گفت: ، “خدمت صادقانه باشگاه استقلال خوزستان را نباید منکر شد.” او ورزش و فوتبال استان را نادیده گرفت چرا که اگر گروه ملی صنعتی فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان ورزشگاه غدیر را احیا نمی کردند الان تیم های همشهری مسابقات خود را کجا برگزار می کردند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

حال زینب زاهد نسب، مدیر مالی باشگاه استقلال به این ادعا واکنش نشان داده و اینگونه توضیح می دهد: این صحبت ها از اساس اشتباه است و متاسفانه اخبار نادرست را رسانه ای می کنند. باشگاه استقلال خوزستان یک باشگاه دولتی، قانونی و با ساختار مشخص است که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن نیز مشخص هستند. ضمناً با توجه به تغییرات اعضای هیئت مدیره باشگاه و اسامی اعضای هیئت مدیره باید ثبت شود، زیرا روال این کارها با تصویب هیئت مدیره و با نظارت مدیریت و نظارت زمان بر است. مدیر عامل، یک حساب مشترک وجود دارد که هزینه های جاری به عنوان پرداخت مکرر به این حساب واریز می شود. تهیه و نگهداری چمن بسیار سخت و پرهزینه است و تمام آن هزینه صرف نگهداری و کاشت چمن می شود.


سرویس خبر شماره: 1853678
24 نوامبر 1401 در 03:25 ب.ظ
66

0نقطه نظر

در شرایطی که استقلال ملاثانی با مشکل استقبال مواجه است، در هفته های اخیر با هماهنگی استقلال خوزستان از ورزشگاه غدیر بهره برده است.

ماجرای اختلاف استقلال خوزستان و ملاثانی برای ورزشگاه غدیر