مارتینو: من از آن مراقبت خواهم کرد، خداحافظ مکزیک

خداحافظی با تیم ملی مکزیک
من مسئول شکستی هستم که امروز در زمین داشتیم. قرارداد من با مکزیک با زدن سوت پایان داور به پایان رسید. من دیگر چیزی برای گفتن در این موضوع ندارم. ما مسئولیت ناکامی در این جام جهانی را می پذیریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856645
10 دسامبر 1401 در 02:02 |
7.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تاتا مارتینو در پایان بازی امشب در مکزیک خیلی کوتاه با خبرنگاران صحبت کرد و پس از اعلام پایان دوران حضورش در تیم ملی مکزیک گفت که حرف دیگری برای گفتن ندارد.

جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک با ابراز تاسف از اینکه تیمش با وجود پیروزی 2-1 مقابل عربستان نتوانست از گروه خارج شود، از تیم ملی مکزیک خداحافظی کرد.

مارتینو: من از آن مراقبت خواهم کرد، خداحافظ مکزیک

ناکامی در راهیابی به مرحله گروهی جام جهانی چیزی است که مکزیکی ها در دهه ها تجربه نکرده اند. به همین دلیل موجی از حملات و انتقادات در مکزیک علیه جراردو مارتینو و تیم ملی این کشور به راه افتاده است. او در نشست خبری پس از بازی استعفای خود را اعلام کرد و گفت که دوران حضورش در تیم ملی مکزیک با سوت داور به پایان رسیده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مکزیک امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف عربستان رفت و اگرچه این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد اما به دلیل راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی ناکام ماند. برای کاهش تفاضل گل به لهستان. .

روزنامه رکورد مکزیک می گوید مارتینو از قطر به مکزیک برنمی گردد و مستقیماً به زادگاهش آرژانتین می رود. او می خواهد مدتی در کنار خانواده اش باشد و با نوه تازه متولد شده اش وقت بگذراند.