مدافع تراکتور، حرف های انگیزشی و ادعای قهرمانی!

وی درباره نتایج تراکتورسازی در این فصل گفت: وقتی از نتایج تراکتورسازی صحبت می کنیم باید به یاد داشته باشیم که در این فصل تغییرات زیادی داشته ایم و سرمربی جدیدی وارد تیم شده است بنابراین باید زمان بیشتری به تیم داده شود. اما در کل فکر می‌کنم تراکتور شایسته نتایج بهتری است و این را در مورد عملکرد تیممان می‌گویم و امیدوارم در آینده به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.


سرویس خبر شماره: 1849894
02 نوامبر 1401 @ 18:49 |
1.7 هزار |

3نقطه نظر

شایستگی هواداران چیزی جز رهبر بودن نیست.

قدری درباره عملکرد خود گفت: ما تیم هجومی هستیم و آقای بردیف همیشه می گوید باید زیبا و هجومی بازی کنیم و نتیجه بگیریم و از این نظر ما مدافعان هم از ضربات ایستگاهی پیش می رویم. گلی که زدم تلاش همه بچه ها بود و در فوتبال نمی توان گفت چیزی به یک نفر ربط دارد. خدا را شکر توانستم گل بزنم، اما حیف است که گل نتیجه ای برای تیم نداشت.

آرش قدری درباره دیدار با ملوان گفت: ملوان اگرچه ممکن است نتایج خوبی کسب نکرده باشد، اما تیم بسیار خوبی هستند و دیدید که مقابل پرسپولیس چقدر خوب کار کردند. ما به این تیم، کادر فنی و بازیکنانش احترام می گذاریم، اما به شدت به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و هر چه که شده باید برنده شویم. ما به دنبال حضور در جمع سه تیم بالای جدول هستیم و شک نداریم که شایستگی تراکتور و هوادارانش چیزی کمتر از قهرمانی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع تراکتورسازی درباره وضعیت تمرینات این تیم گفت: تمام تلاش خود را در تمرینات انجام می دهیم و امروز دومین تمرین را پشت سر گذاشتیم و سعی می کنم با سایر بازیکنان به خواسته های آقای بردیف برسم. ما یک تیم هستیم و با هم جلو می رویم و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تراکتورسازی در حالی مغلوب سپاهان شد که آرش قدری مدافع این تیم با ضربه سر یکی از گل های آن دیدار را به ثمر رساند. وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: تلاش زیادی کردیم و فکر می کنم مستحق این شکست نیستیم باید به بازی های بعدی فکر کنیم.

آرش قادری مدافع تیم تراکتورسازی می گوید این تیم در این فصل شانس زیادی برای موفقیت خواهد داشت.

مدافع تراکتور، حرف های انگیزشی و ادعای قهرمانی!