رفتار جنجالی دی ماریا: لطفا به یوونتوس برنگرد!

به ما لطف کنید و بعد از جام جهانی به تورین برنگردید، ما نیازی به بازیکنانی نداریم که فقط به فکر منافع خود باشند. بازیکنی مثل شما در حال حاضر 23000 یورو در دقیقه دریافت می کند، این همان چیزی است که اکثر ایتالیایی ها در دو سال به دست می آورند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل دی ماریا وینگر باتجربه 34 ساله پس از جدایی از پاری سن ژرمن در تابستان به صورت آزاد به یوونتوس پیوست و قراردادی یک ساله امضا کرد. هواداران انتظار داشتند دی ماریا نقش مهمی در حمله داشته باشد، اما مصدومیت و محرومیت همچنان مانع از حضور او در ترکیب یوونتوس شده است. هواداران این تیم معتقدند که او برای حضور در جام جهانی آماده شده و در این شرایط سخت تمایلی به حضور در یوونتوس ندارد.

اتهامات مشابهی علیه لئاندرو پاردس که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوسته شده است. هافبک آرژانتینی در صفحه خود قهرمانی بوکا جونیورز در لیگ را جشن گرفت و اظهارات مشابهی را از سوی هواداران یوونتوس در پی داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز آنخل دی ماریا با پوشیدن پیراهن آرژانتین تبلیغی برای آدیداس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. هواداران یوونتوس به وضوح نارضایتی خود را ابراز کردند و خشم خود را نشان دادند. آنها مدعی شدند که دی ماریا فقط برای جام جهانی 2022 قطر به یوونتوس پیوسته است. برخی از نظرات هواداران یوونتوس زیر پست جدید آنخل دی ماریا به شرح زیر است:

شما برای هفت میلیون تعطیلات در تورین و برای انجام دو بازی کامل در 3 ماه به اینجا آمدید.

هواداران یوونتوس پس از پیام های اخیر آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس ناامید و عصبانی هستند.

رفتار جنجالی دی ماریا: لطفا به یوونتوس برنگرد!

شما وارث یک بازیکن مزخرف به نام آرون رمزی هستید


سرویس خبر شماره: 1849892
نوامبر 02, 1401 در 18:42 |
3.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر