مدیرعامل پرسپولیس/ یحیی از آل کثیر دقیقا چه معنایی داشت؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که میهمان برنامه شب های فوتبال بود در پاسخ به سوالی درباره عیسی آل کثیر و احتمال عقد قرارداد با او برای نیم فصل دوم گفت: عیسی تمریناتش را دنبال می کند. در کادر فنی هیچ چیزی به ما نگفته است و البته او هنوز کاملا آماده نیست.

شاید تمام این سوالات در ذهن شما و پرسپولیسی ها خطور کرده باشد، اما… عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دوران حضورش در این تیم توانست گل های تعیین کننده ای برای سرخ ها به خصوص به ثمر برساند. در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات عجیب ادامه داشت. از محرومیت 6 ماهه تا آسیب دیدگی رباط صلیبی!

مدیرعامل پرسپولیس/ یحیی از آل کثیر دقیقا چه معنایی داشت؟

مصدومیت رباط صلیبی عیسی آل کثیر که البته با عدم انجام اقدامات درمانی و جراحی این بازیکن با نظارت پزشک همراه بود، حالا غیبت او را در فوتبال تمدید کرده است. حالا پس از عمل جراحی رباط صلیبی، این بازیکن تمرینات تدارکاتی خود را پشت سر می گذارد و حضور او در برخی تمرینات تیمی صحبت از احتمال بازگشت به جمع قرمزها با تمدید قرارداد در نیم فصل شده است.

پرسپولیس در حال حاضر یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل را به عنوان 4 مهاجم متخصص در اختیار دارد. اگر یحیی گل محمدی بخواهد از فصل دوم عیسی آل کثیر را به تیم اضافه کند، یکی از این بازیکنان باید در پایان فصل اول از پرسپولیس جدا شود. بر این اساس سرمربی پرسپولیس عجله ای برای عقد قرارداد یا صحبت با رضا درویش درباره عیسی آل کثیر ندارد و می خواهد در زمان مناسب و پس از دوران نقاهت کامل و حضور این مهاجم در بازی های دوستانه با او بازی کند. گروه آموزش برای تست

اگر عیسی آل کثیر بتواند در بازی های دوستانه پرسپولیس حاضر شود یا در سطح عیسی آل کثیر سابق ظاهر شود، یحیی گل محمدی برای عقد قرارداد با پرسپولیس چراغ سبز نشان می دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از طرفی یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی عیسی آل کثیر دارد اما می خواهد این مهاجم خوزستانی را در بهترین فرم ببیند. سرمربی پرسپولیس به این مهاجم سرشناس قول داده است که در صورت داشتن شرایط خوب او را در نیم فصل به ترکیب اضافه کند. یحیی گل محمدی دوست ندارد عهدشکنی کند اما به شرطی که عیسی آل کثیر هر چه زودتر به شرایط بازی برسد.

چه خبر است؟ چرا یحیی گل محمدی تاکنون در این باره با باشگاه صحبت نکرده است؟ سرمربی پرسپولیس عیسی آل کثیر را نمی خواهد؟