معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم رشته‌های ریاضی و تجربی مجله کتابچی | ketabko

معرفی بهترین منابع درس ریاضی دهم رشته‌های ریاضی و تجربی مجله کتابچی | ketabko

البته که تمرکز اصلی دانش‌آموزان در این پایه بر روی نمراتی است که کسب می‌کنند. ممکن است شما تعداد زیادی از کتاب‌های کمک درسی پایه دهم تجربی را تهیه کرده باشید و کاملا آن‌ها را مطالعه کنید اما در صورتی که برای کنکور مطالعه نکنید درصد موفقیت شما بسیار پایین خواهد بود. یکی دیگر از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی فارسی دهم،کتاب های پرسمان گاجاست که به بهترین شکل ممکن نیازهای آموزشی دانش آموزان را برطرف می‌کند. در ابتدای این کتاب بخش درسنامه قرار گرفته است که مولف به صورت مختصر و مفید هر درس را توضیح داده است. در بخش اول تمامی بیت‌ها و نثرهای کتاب درسی معنا شده و تمامی آرایه‌های ادبی و دستور زبان فارسی بررسی شده‌اند.

این بسته از چهار کتاب کمک درسی دروس تخصصی زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک تشکیل شده. اگر نشرهای معروف در حوزۀ مدنظر خود را بیابید، می‌توانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. مثلا، انتشارات مبتکران و دریافت رویکردی آموزشی با تست‌های چالشی و سطحی فراتر از کتاب درسی دارند اما کتاب‌های خیلی سبز موازی با کنکور سراسری پیش می‌روند و تمام کنکور و کتاب درسی را پوشش می‌دهند. همچنین می‌توان گفت تفاوت میان رویکرد تالیف هر انتشارات با سایرین به انتخاب بهتر منابع کمک خواهند کرد. کتاب آموزش پرسمان شیمی دهم گاج از دیگر منابع معتبری است که می‌توانید با اطمینان از مطالب آن استفاده کنید.

بانک کتاب پایتخت، به روزترین فروشگاه اینترنتی محصولات کمک آموزشی

کتاب میکرو طبقه‌بندی زیست‌شناسی دهم از انتشارات بین‌المللی گاج توسط آقای حمیدرضا زارع در ۶۲۳ صفحه کتاب کمک درسی دهم تالیف شده است. در این کتاب، ۱۴۷۲۰ پرسش چهار گزینه‌ای تالیفی، برگرفته از کتاب درسی و کنکوری ارائه شده و پاسخنامه‌ی تشریحی تست‌های هر فصل نیز، در انتهای همان فصل قرار گرفته است. یکی دیگر از بهترین منابع برای تقویت سطح علمی دانش آموزان و مهارت آنان در درس شیمی پایه دهم، کتاب کمک درسی گلبرگ است. کتاب کمک درسی گلبرگ شیمی دهم گل واژه نگاه تازه تری به مباحث شیمی پایه دهم دارد. اگرچه این کتاب مانند سایر منابع دارای درسنامه‌های مختصر و نمونه سوالات است. اما خلاصه مطالب این کتاب در قالب فلش کارت های آموزشی طراحی شده است.

  • در این کتاب، هر فصل از کتاب درسی برحسب موضوع، به چندین بخش تقسیم شده و هر یک از این بخش‌ها، به طور کامل و مفصل آموزش داده شده است.
  • بعضی دانش‌آموزان برای یادگیری به جزوات دبیران خود رجوع کرده و تنها برای تست زدن به سراغ کتب کمک درسی خود می‌روند.
  • در این قسمت سوالات متنوعی در ارتباط با همان مبحث طرح شده اند که به دانش آموز کمک می کنند تا مطمئن شود مبحث را به خوبی فرا گرفته است.

در تاریخ، اگر چند درس را از دست بدهید ، ممکن است در مورد یک جنگ خاص اطلاعاتی کسب نکنید. بنابراین لازم است که به طور پیوسته بر دروس فیزیک تسلط و تمرکز داشته و هیچ یک از مفاهیم را از دست ندهید. خواه در جستجوی نظریه میدان واحد یا مطالعه دینامیک اساسی نیرو و حرکت هستید، اتخاذ یک رویکرد مفهومی به شما کمک می کند تا مشکل خود را به مجموعه ای از مراحل اساسی تقسیم کنید. روی اصول اولیه تمرکز کنید، اما تصویر بزرگ را در پس ذهن خود نگه دارید. جمع آوری مفاهیم به منظور درک یکپارچه از مشکل موجود، یافتن راه حل را بسیار ساده تر می کند. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

فرمول های فیزیک کنکور رشته تجربی مینی میکرو طلایی گاج