پرسپولیس با چه استدلالی باید نتیجه بازی استقلال را بداند؟ / برنامه لیگ را علیه ما نوشتند / قهرمانی پارسال به خیلی ها فشار آورد!

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره انتقادات باشگاه استقلال از برنامه ریزی هفته بیست و هشتم گفت: سه تیم برتر جدول که در حال پیشرفت هستند همزمان بازی های خود را انجام نمی دهند یعنی چه؟ این توافق با فدراسیون صورت گرفت و نایب رئیس آن دستور انجام آن را داد اما دیگران حرف رئیس فدراسیون را زیر پا می گذارند.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: چرا کسی دلیل این کار را نمی گوید؟ کسی جواب نمیده؟ چرا کسی نمی گوید که به دلایلی نمی تواند بازی ها را همزمان برگزار کند؟ چرا هیچکس مسئول این ملت نیست؟ هوادار استقلال 48 ساعت است که این سوال را مطرح می کند.

فنونی زاده و گل محمدی

وی افزود: وقتی قنبرزاده در تلویزیون گفت فینال هر سه هفته باید همزمان برگزار شود، چه لزومی دارد که بازی استقلال و سپاهان این هفته یک روز زودتر از پرسپولیس برگزار شود؟ خون پرسپولیسی ها از بقیه قرمزتره که بازیشون دیرتر از استقلال و سپاهان باشه؟

بازیکن سال گذشته استقلال ادامه داد: همانقدر که تیم های استقلال و سپاهان نباید از نتیجه بازی پرسپولیس مطلع باشند، پرسپولیس هم نباید از نتیجه بازی این دو تیم مطلع باشد. اگر به جدول نگاه کنید، سه تیم بالای جدول هر کدام یک امتیاز اختلاف دارند و این نشان می دهد که نتایج سه هفته اخیر بسیار حساس است و می تواند تاثیر مستقیمی در قهرمانی این فصل داشته باشد. . . وقتی پرسپولیس از عملکرد استقلال و سپاهان در هفته بیست و هشتم مطلع شد، مطمئنا می تواند با برنامه ریزی به مصاف پیکان برود.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: بیژن طاهری از این آقایان سوال پرسید اما کسی جواب نداد. باشگاه استقلال بیانیه می دهد اما کسی جواب نمی دهد. یک بار بگو به کسی ربطی ندارد. آقایان اگر استقلال و سپاهان چنین تقاضایی دارند به این دلیل است که در یک لیگ هم بازی می کنند و اگر مسابقات برگزار می شود به لطف این تیم است چرا که باشگاه ها رکن اصلی مسابقات هستند.

در همین راستا بخوانید: پاسخ فدراسیون فوتبال به اعتراض باشگاه استقلال/ آیا اعتراض آبی ها هم شامل می شود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: وزیر ورزش که به عنوان مثال رئیس مجمع باشگاه استقلال است برای این تیم حرکت نمی کند. صحبت های وزیر ورزش را به راحتی تداعی می کنند و آنجایی که سجادی گفته لیدرهای باشگاه تا پایان فصل در این مجموعه حضور دارند، می گویند دو هفته دیگر لیدرهای استقلال عوض می شوند! ما اصلا نمی دانیم در وزارت ورزش چه خبر است. چرا همه مخالف تیم استقلال هستند؟ خدا به داد این هوادار و این تیم برسه. اما مطمئنم استقلال با وجود این همه نامردی هر دو جام را می برد.

فنونی زاده با اشاره به بازی آینده استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال باید کار خودش را انجام دهد. مطمئنم اگر شرایط را برای استقلال و ساپینتو سخت‌تر کنند، آن بچه‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند. این بچه های بی پول، با این همه مشکلات و باشگاهی که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد، برای هواداران سخت کار می کنند.

وی ادامه داد: مایه تاسف است که این رفتارها در روز روشن علیه تیمی صورت می گیرد که حداقل بیش از 30 میلیون هوادار در ایران و میلیون ها نفر در خارج از کشور منتظر نتیجه آن هستند. پارسال استقلال قهرمان شد و خیلی ها گریه کردند. حالا برخی دیگر نمی خواهند جام را در دستان کاپیتان استقلال ببینند. تحت فشار هستند.