مقصد بعدی علیرضا بیرانوند است. شاید در یک لیگ رویایی!

مقصد بعدی علیرضا بیرانوند است.  شاید در یک لیگ رویایی!

علیرضا بیرانوند تابستان گذشته با رضا درویش و باشگاه پرسپولیس قرارداد بست و قرمزپوش شد. او حتی در نیم فصل هم قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و اگر می خواهد از این تیم جدا شود باید با اجازه باشگاه باشد اما… یکی از نزدیکان پرسپولیس که نخواست. برای فاش نشدن نامش مدعی شد: «علیرضا بیرانوند مقابل تیم ملی درخشید» انگلیس می تواند در اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی مورد توجه تیم های ثروتمند این کشور قرار گیرد.

علیرضا بیرانوند پس از درخشش در این رقابت ها با پیشنهادهای بزرگی از قاره اروپا مواجه شد. پس از پایان جام جهانی، یک باشگاه ایتالیایی که در میانه جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن داد. مسئولان این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند از طریق ایمیل در باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه ارائه کردند و…

اما علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قراردادی 5 ساله داشت که برای جدایی از این باشگاه باید رضایت نامه پرسپولیسی ها را می گرفت اما در نهایت ناکام ماند. در همین رابطه عنوان شد که باشگاه ایتالیایی حاضر بود مبلغ خوبی را برای رضایت نامه دروازه بان پرسپولیس بپردازد اما همه چیز برای ماندن این دروازه بان در تیم ایران منتفی شد. بیرانوند هر چند به آنتورپ و بلژیک رفت و نتوانست آنطور که انتظار می رفت بدرخشد، اما حالا تجربه به مراتب برتری کسب کرده است.

علیرضا بیرانوند تجربه ناکامی در اروپا را دارد که شاید در آینده مفید باشد. درخشش او در اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس می تواند مسیر جدیدی را برای این دروازه بان بزرگ باز کند. البته او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و …



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جالب اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این رابطه نوشت؛ “داستان زندگی علیرضا بیرانوند یکی از داستان هایی بود که در جام جهانی منتشر شد و بسیاری را متوجه این دروازه بان کرد. داستان زندگی سخت علیرضا بیرانوند قبل از شهرت بسیار گویا، واضح و دلچسب است. خیابان های تهران تاثیر زیادی در جام جهانی داشتند.در دقیقه 53 تیم ملی پرتغال مقابل ایران صاحب یک پنالتی شد که می توانست برتری پرتغال را دو برابر کند اما بیرانوند پنالتی را مهار کرد.این لحظه باعث شد ایران گل تساوی را به ثمر برساند. دقایق پایانی، پاداش سال ها تلاش این بازیکن برای رسیدن به بهترین لوکیشن است.”

بدون شک علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان حال حاضر لیگ برتر و فوتبال کشورمان است. او در 11 بازی پرسپولیس تنها موفق به زدن 3 گل شد و تجربه بسیار خوبی از جام جهانی قبلی دارد. مهار پنالتی علیرضا بیرانوند روی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان یکی از صحنه های خاطره انگیز جام جهانی روسیه و بازی ایران و پرتغال بود.