واکنش جالب پیشکسوت استقلال به قهرمانی با ساپینتو; دستش را می بوسم!/ نتایج تیم ملی نه به فدراسیون ربطی دارد نه به کی روش.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی گفت: شرایط حسینی به مرور زمان رو به بهبود است و به نظر من این بازیکن می تواند یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی باشد.

حسن روشن در گفت و گو با خبرورزش گفت: نتایج بازی های تیم ملی نه به فدراسیون ربطی دارد و نه به کی روش چرا که تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که برای این تیم پیروز می شوند.

پیشکسوت استقلالی ها درباره وضعیت استقلال گفت: چند روزی است که لیگ تعطیل شده و نمی توان درباره استقلال نظر دقیقی داد اما بازی این تیم مقابل نساجی بهتر از قبل بود.

روشن در خصوص نارضایتی هواداران استقلال از مصاحبه های او گفت: من از ساپینت بدم نمی آید اما وقتی حال یک نفر خوب نیست از او انتقاد می کنم. چرا دیگر با امیر قلعه نویی کار نمی کنم؟ چون الان سرمربی گل گهر است نه استقلال اما زمانی که استقلالی بود به او انتقاد می کردم. هرکس در استقلال کار بدی کند گردنبندش را می گیرم. الان هم اگر ساپینتو در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد و این تیم را به قهرمانی برساند، اولین نفری هستم که دستش را دراز می کنم و دستش را می بوسم. هواداران استقلال بدانند که اگر حرفی می زنم از روی عشق به این تیم است و می خواهم این تیم همیشه سربلند باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال