پاسخ گل محمدی به سوال سخت/ آیا 2 ستاره پرسپولیس از هم جدا می شوند؟

در این شرایط باید منتظر ماند و دید دو بازیکنی که برخلاف انتظار فرصت زیادی برای حضور در ترکیب در نیم فصل اول نداشتند و در لیگ هم مطالباتی دارند، چه تصمیمی خواهند گرفت. از پنجره زمستانی استفاده کنید آیا آنها به رقابت ادامه می دهند و با امید کار را دنبال می کنند یا مقصد جدیدی را برای نیم فصل دوم تعیین می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهدی عبدی و سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی هستند که در نقل و انتقالات زمستانی درباره احتمال جدایی خود صحبت های زیادی کرده اند. دو بازیکنی که در این فصل شانس زیادی برای حضور در ترکیب نداشته اند و همین موضوع باعث شده تا در تیم دیگری حضور داشته باشند.

در شرایطی که پس از جدایی یورگن لوکادیا، سرمربی قرمزها بیشتر به فکر تعویض این مهاجم، گلزن تیمش است، بحث احتمال جدایی دیگر بازیکنان این تیم نیز چند برابر شد. .

یحیی گل محمدی با تبریک در این خصوص به این دو بازیکن اینگونه واکنش نشان داد: از این پس نمی توانیم در مورد بازیکنان و جدایی آنها تصمیم گیری کنیم و هنوز یک هفته تا پایان نیم فصل فرصت داریم و این دو بازیکن هستند. در میان بازیکنان کهنه کار ما آنها خیلی به این تیم کمک کردند و حالا بنا به دلایلی امروز بازی نکردند و دلیلی هم ندارد که کیفیت آنها با سایر بازیکنان متفاوت باشد.