پایان مسابقات دانش آموزی برونکو با اهدای کاپ (عکس)

شاگردان برونکو پس از سه بازی مقدماتی جام جهانی مقابل استرالیا، ویتنام و چین و سه بازی تدارکاتی مقابل نپال، نیوزلند و عراق، بازی مقابل اردن را واگذار کردند و این اتفاق در حالی برای آنها افتاد که پیش از آغاز این تورنمنت چهار نفره، در آنها در 4 بازی متوالی گلی دریافت نکردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور اردن، عراق و سوریه حضور داشتند و به دیدار فینال راه یافتند، روز گذشته در دیدار فینال شکست خوردند و نتوانستند عنوان قهرمانی این جام بین المللی را از آن خود کنند.


سرویس خبر شماره: 1845424
5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:44 ب.ظ |
1.7 هزار |

1نقطه نظر

پنالتی در برابر شکست ناپذیری عمان؛

شاگردان برونکو که در ورزشگاه بین المللی امان میزبان تیم ملی اردن بودند، در دقیقه 65 با ضربه پنالتی احسان حداد، دروازه خود را باز کردند و علیرغم حملات پشت سر هم نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و مقابل تیم بازنده شکست خوردند. حریف با نتیجه 1 بر صفر به مقام قهرمانی می رسند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برونکو پس از 6 بازی شکست ناپذیر و روند خوب در دیدارهای رسمی و تدارکاتی روز گذشته موفق به پیروزی مقابل اردن نشد و در ورزشگاه به گل رسید. تیم میزبان او شکست خورد.

تیم ملی عمان که در مرحله مقدماتی جام جهانی قاره آسیا تنها با یک امتیاز کمتر از استرالیا در رده چهارم جدول گروه B قرار گرفت و نتوانست جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کند، روز گذشته در یک بازی مقابل اردن شکست خورد. شرایطی که آنها در 6 بازی قبلی خود هیچ بردی نداشتند. هیچ شکستی وجود نداشت.

تیم ملی فوتبال عمان که در اولین بازی خود در این تورنمنت در ضربات پنالتی مقابل عراق به پیروزی رسید، روز گذشته در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با وجود برگزاری این مسابقات نتوانست جام حذفی را از آن خود کند. و برای هفتمین بازی متوالی بدون شکست باقی می ماند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل اردن شکست خوردند و در مسابقات چهار نفره قهرمانی را از دست دادند.

پایان مسابقات دانش آموزی برونکو با اهدای کاپ (عکس)