پرسپولیس – آب شدن سه آهن هیچ می شود! (سند)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر و به ویژه پس از شکایت باشگاه ذوب آهن از سینا اسدبیگی، شایعاتی مبنی بر تخلف این باشگاه در ثبت قرارداد بازیکنانش و احتمال تغییر نتیجه بازی منتشر شده است. با پرسپولیس و تراکتور و اعلام نتیجه 3 بر صفر پیشنهاد ذوب آهن به نفع حریفان را داد.

در این شرایط نورشرق بار دیگر با نامه ای در 29 مرداد به سازمان لیگ اعلام کرد که ذوب آهن فرصت عقد قرارداد برای بازیکنان جدید را دارد و بنابراین محرومیتی برای این باشگاه وجود نخواهد داشت.

از این پس باشگاه ذوب آهن برای همراهی با بازیکنان جدید خود مشکلی ندارد و تساوی 3 بر صفر آن تیم مقابل پرسپولیس و تراکتور نیز شایعه هر روزه فوتبال ایران به نظر می رسد.

پس از ارسال این نامه محمدباقر صادقی دروازه بان سابق ذوب آهن در تماس با کمیته تعیین وضعیت به نورشرق اعلام کرد که باشگاه ذوب آهن با وی تسویه حساب نکرده و حقی جز قرارداد ندارد و همین موضوع باعث تعیین وضعیت شده است. کمیته برای ارسال نامه جدید در 19 اوت، برای درخواست ممنوعیت ثبت قرارداد از موسسان.


سرویس خبر شماره: 1839811
31 اوت 1401 ساعت 10:10 ب.ظ
46.2K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

اختصاصی “مجله اخبار فوتبال”

ماجرا از این قرار است که وقتی باشگاه ذوب آهن شروع به ثبت قرارداد کرد، متوجه شد که تصمیمات نهایی در پیش است و امکان ثبت قرارداد بازیکنانش قبل از تسویه وجود ندارد. ریخته گری آهن ادعاهایی که حکم قطعی داشتند; پرداخت شد تا نامه ای به امضای جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت به سازمان لیگ در تاریخ 27 مرداد ماه با این مضمون که پنجره داخلی ذوب آهن باز است و ممنوعیتی برای ثبت قرارداد وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با دریافت این نامه به دفتر جمشید نورشرک رفت و با مدارک مربوطه به او نشان داد که حکم قطعی پرونده صادقی صادر نشده و «در کمیته استیناف در انتظار رسیدگی است».

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر نقل و انتقالات غیرقانونی باشگاه ذوب آهن به گوش می رسید، نامه کمیته تعیین وضعیت نشان می دهد که این باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان خود مشکلی نداشته است.

پرسپولیس - آب شدن سه آهن هیچ می شود!  (سند)



مجله اخبار فوتبال داخلی