پرکاس: ما دفاع بازی نکردیم، این فکر ما بود

وی درباره اینکه صنعت نفت موقعیت های گلزنی زیادی نداشت و این موضوع در آینده نیز مشکلی نخواهد داشت، گفت: در فاصله 15 دقیقه از نیمه اول، یکی دو موقعیت داشتیم اما باید در نظر بگیرید. که ما دعوت شده ایم و فولاد بازی را خوب انجام می دهد.» آورده شده. هدف ما بستن راه های حریف برای رسیدن به گل بود اما نه با دفاع مطلق.

وی ادامه داد: دفاع مطلق بازی نکردیم اما از نیمه خودمان کار کردیم که این هم به کیفیت بازیکنانمان بود. تعدادی از بچه های ما مجروح شدند و یکی دو نفر اصلا بازی نکردند. ما باید این تاکتیک را در پیش می گرفتیم.


سرویس خبر شماره: 1838175
22 اوت 1401 در 23:39
8.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پرکاس: ما دفاع بازی نکردیم، این فکر ما بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا پرکاس سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی گفت: به اهدافی که می خواستیم رسیدیم. به دنبال این بودیم که فضاهای تیم حریف را ببندیم و اجازه یک پاس مناسب را ندهیم. آنها ممکن است مطالبی را ارائه کرده باشند، اما ارسال ها زمانی خوب هستند که کیفیت خوبی داشته باشند. در طول 90 دقیقه، چندین پاس داده شد که مهار نشد. در تیم مان کاستی هایی داشتیم اما با بازتاب زیاد کادرفنی و بچه ها توانستیم کاستی هایی را که می توانستیم در تیم داشته باشیم اصلاح کنیم.

پرکاس ادامه داد: بستگی به حریف ما دارد و ممکن است در بازی بعدی با دو مهاجم بازی کنیم. امروز با مهاجمی مثل فولاد بازی کردیم اما آنها جناح های بیشتری را اضافه کردند. به نظر من سیستم ها واکنشی نیستند و این شعاع حرکت بازیکن است که تاکتیک را تعیین می کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، قطعاً آرایش و نحوه بازی ما نیز متفاوت خواهد بود.

سرمربی صنعت نفت می گوید: قطعا اگر تیمش در خانه متفاوت بازی کند. از آنجایی که حریفان ما متفاوت هستند، قطعا فرم و سبک بازی ما نیز متفاوت خواهد بود. برای هفته آینده یکی دو بازیکن به ما اضافه می شوند و در فرم ایده آل تری قرار می گیرند. ما تیم بسته ای نیستیم. با توجه به شرایط بازیکنان در هر موقعیت، باید بهترین تاکتیک را انتخاب کنیم. حالا تاکتیک می تواند سیستم یا شعاع حرکت بازیکنان باشد یا فرض کنیم حریف توپ را در زمین خودش بچرخاند و ما فقط جابجا می شویم.

وی درباره اینکه آیا قاسم پور اجازه دارد مستقیم با بازیکنان صحبت کند یا خیر، گفت: من چیزی نشنیدم. من در کنار زمین بودم و صدای او را نشنیدم و شک دارم که بازیکنان هم شنیده باشند. او مدیر فنی تیم است و نگاهش قطعا فوتبالی است و اگر خوب باشد حتما از او استفاده خواهیم کرد. اما وقتی دستورات او را کلمه به کلمه نشنیدم، فکر نمی کنم بازیکنان کلمه به کلمه شنیده باشند.

پرکاس برای اینکه در پایان بازی خیلی خسته نشود خطاب به نیمکت فولاد رفت اما مهدی هاشمی نسب استقبال خوبی از او نکرد و گفت: به هر حال ایشان آزاد است. به عنوان یک مربی، وظیفه من این است که وقتی بازی با هر امتیازی تمام می شود، این کار را انجام دهم. خواهید دید که برای من مهم نیست که بعد از سوت بازی همه کادر فنی حتی داوران را خسته نکنید. حالا کادر فنی پذیرا باشد یا نه، فرقی نمی کند. مهم این است که کاری را که باید به عنوان سرمربی حرفه ای انجام می دادم انجام دادم. من انجام دادم. من مسئول کار دیگران نیستم.

پرکاس همچنین درباره عصبانیت خود از داور توضیح داد: من از دست داور عصبانی نشدم، فقط در یک صحنه گفتم یکی از نیمکت نشینان حریف به ما فحاشی کرد. توهین در فوتبال کارت است. اما داور عالی بود و کارش را کرد. هیچ وقت بعد از سوت پایان در مورد داور نظر نمی دهم چون بازی تمام شده است. من خودم در آلمان داور بودم و می دانم که داور تمام تلاش خود را می کند تا بهترین قضاوت را انجام دهد. ما مربیان باید به داوران کمک کنیم، چه در برد، چه باخت یا مساوی.



مجله اخبار فوتبال داخلی