پیام گل محمدی به یک بازیکن; بازگشت به پرسپولیس را فراموش کنید!/ قرمزها از اقدامی عجیب غافلگیر شدند

ماجرایی که با مخالفت سران پرسپولیس همراه شد؛ چون فکر می کردند نعمتی بازیکن سرشناسی است و هر تیمی که او را می خواست باید 4 میلیارد پول بدهد. اما این مبلغ به دو میلیارد تومان رسید. سیامک مذاکرات زیادی با باشگاه های فولاد، تراکتور و گل گهر داشت و با مدیران برنامه هایش به دنبال افزایش قیمت بود. نتیجه مذاکرات همزمان نعمتی با سه باشگاه در نهایت به نتیجه نرسید. چرا که هیچ یک از این باشگاه ها حاضر نبودند برای رضایت نامه پرسپولیس در این انتقال پول جداگانه بپردازند و این موضوع را به خود این بازیکن واگذار کردند. نعمتی فکر می کرد که مدیران باشگاه پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات به توافق نخواهند رسید، اما این اتفاق نیفتاد و تصمیم گرفت به درخواست خود پایبند بماند و به تمرینات پالش پوشان برگردد تا مجبور به ارائه رقمی برای رضایت نامه نشود. به کلوب.
نعمتی از طریق صفحه اینستاگرام خود تصمیم خود را به هواداران پرسپولیس اعلام کرد و حتی از بازگشت به پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد، غافل از اینکه یحیی گل محمدی از طریق دوستان مشترکش به سیامک گفته بود پرسپولیس برای او تمام شده و تصمیم بدی گرفته است.
حتی هم تیمی های نعمتی نیز وقتی از تصمیم نعمتی مطلع شدند، بسیار متعجب شدند، زیرا کریم باقری هافبک هفته گذشته و اعضای تیم بزرگسالان یحیی را از بازگشت نعمتی خوشحال نکردند. به هر حال تمرین پرسپولیس روز گذشته برگزار شد و نعمتی برای حفظ آبرو به محل تمرین نیامد. در شرایطی که مدعی شده بود، اگر در حین حضور در تمرینات مجبور شود تا پایان فصل در زمین بدود، بابت رضایت نامه به پرسپولیس پول نمی دهد. حالا نعمتی از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواسته تا در این موضوع ورود کند تا سرمربی این تیم با بازگشت موافقت کند. ضمن اینکه خود درویش هم از اینکه نعمتی با باشگاه لجبازی کرد و تصمیم گرفت در این تیم بماند خوشحال نیست. به نظر می رسد حداقل نعمتی در چند روز آینده مجوزی برای از سرگیری تمرینات پالهوس دریافت نخواهد کرد و باید امیدوار باشد که یحیی در این زمینه شکست بخورد. البته این مربی به بازیکن تیمش هشدار داده بود که بهتر است تیم عوض شود.
ناگفته نماند که سیامک نعمتی در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را فسخ نکرد و به همین دلیل اکنون در شرایطی نیست و با این تفاسیر باید تا پایان فصل این شرایط را تحمل کند. او دو فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و قراردادش در این فصل حدود 10 میلیارد است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سعی کرد تغییرات کمتری ایجاد کند و از بازیکنان جوان خود بیشتر برای نیم فصل دوم استفاده کند. به همین دلیل یحیی گل محمدی تنها نام لئاندرو پریرا را به لیست تیمش اضافه کرد و خواستار حذف نام دو بازیکن از فهرست پالفوس شد. البته اگر عیسی آل کثیر را خرید نیم فصل پرسپولیس در نظر نگیرید. اما قرار گرفتن نام سیامک نعمتی یکی از اتفاقات مهم نیم فصل بود که بازتاب های زیادی داشت. نعمتی را یکی از کاپیتان ها و بزرگان تیمش می دانند و زمانی که در لیست مازاد ارتش سرخ قرار گرفت، طبیعی بود که تیم های زیادی بخواهند او را جذب کنند. این هجوم پیشنهادها به نعمتی باعث شد تا او به باشگاه پرسپولیس اعلام کند از مطالباتش گذشت و رضایت نامه اش را رایگان می خواهد.