خانه سیاوش یزدانی ممکن است خالی بماند!

به نظر می رسد فسخ قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال تنها به دلیل جذب بازیکنان جدید نبوده و بیشتر باشگاه خواهان اطاعت از دستور سرمربی خود بودند که در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که از دست رفته است. اعتماد به سیاوش یزدانی داده شده و بهتر است این بازیکن برای ادامه فوتبال به تیم جدیدی برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال در ساعات پایانی نقل و انتقالات وقتی مشاهده کرد سیاوش یزدانی برای فسخ قراردادش به دفتر نیامده، قرارداد این بازیکن را یک طرفه فسخ کرد و عواقب این فسخ را در برای پیدا کردن بازیکن جدید به مخلوط اضافه کنید. با این حال دو هفته از دور دوم لیگ برتر می گذرد و در شرایطی که استقلال برای سومین بازی مقابل مس کرمان آماده می شود، به جای آن توسط سیاوش یزدانی، خبری از حضور بازیکن جدیدی در لیست این تیم نیست.


سرویس خبر شماره: 1867383
09 فوریه 1401 در 08:48
4.8K |

0نقطه نظر

استقلال هنوز بازیکنی را برای جانشینی سیاوش یزدانی اضافه نکرده است.

خانه سیاوش یزدانی ممکن است خالی بماند!

طبق اخبار رسیده از اردوی استقلال، این باشگاه در نظر دارد یک بازیکن خارجی را در رده دهم اضافه کند. این یعنی یک هافبک سریع، متحرک و رو به جلو. یافتن چنین بازیکنی در این مرحله سخت است. بازیکن خوب با این کیفیت کمی دور از ذهن است، باید آزاد باشد و باشگاه باید بر سر دستمزد با بازیکن مورد نظر به توافق برسد و به همین دلیل روند جذب بازیکن خارجی جدید به استقلال طولانی شده است. بر این اساس پیش بینی می شود سمت سیاوش یزدانی خالی بماند. گفته می شود این مدافع به احتمال زیاد راهی سپاهان خواهد شد. به خصوص که تیم مورائیس دو بازیکن خود را در موقعیت سیاوش یزدانی از دست داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی