پیشنهاد جدید ستاره پرسپولیس/ توافق دو طرف نزدیک است

مدافع و هافبک سرخ ها که در لیست فسخ یحیی گل محمدی قرار دارد، هنوز نتوانسته قراردادش را با این تیم قطعی کند. نعمتی که در بازار شایعات مورد توجه فولاد و تراکتور است، اگر بتواند رضایت نامه خود را از پرسپولیس بگیرد، به احتمال زیاد راهی اهواز می شود تا جانشین وریا غفوری در ترکیب جواد نکونام شود.

شنیده ها حاکی از آن است که اگر اتفاق خاصی نیفتد، شاید نعمتی و پرسپولیس تا فردا شب بر سر جدایی به توافق برسند و رضایت نامه را دریافت کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این ماجرا هم منتشر شد مبنی بر اینکه نعمتی در ابتدا حاضر به پرداخت میلیاردی برای صدور رضایتنامه خود نشده بود، اما برای اینکه تکلیف خود را در اسرع وقت مشخص کند، به باشگاه پیام داد که اجازه جدایی بدهد و او برای مذاکره تلاش خواهد کرد. با پرسپولیس میزان رضایت.

در حالی که در روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر درخواست 3 میلیاردی پرسپولیس برای صدور رضایت نامه نعمتی مطرح شده بود، اما به نظر می رسد پرسپولیس حاضر است با رقمی بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان رضایت نامه این بازیکن را صادر کند.

گفته می شود پس از به بن بست رسیدن مذاکرات سیامک نعمتی و باشگاه پرسپولیس، نعمتی به باشگاه پیشنهاد کرد با تیم جدیدش به توافق برسد و مبلغی از درآمد تیم جدیدش را به عنوان رضایت نامه به حساب پرسپولیس واریز کند.