شکار هوشمندانه منچسترسیتی/ جذب هافبکی که یادآور ردوندو است

پرونه 20 ساله برای 5 فصل و نیم با سیتی قرارداد امضا کرده و ولز سارسفیلد 9.3 میلیون یورو برای او دریافت خواهد کرد. پرونه پس از حضور در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی به تیم پپ گواردیولا خواهد پیوست. این بازیکن آرژانتینی با 33 بازی، 3 گل و 2 پاس گل از ولز سارسفیلد جدا می شود، در حالی که مهره اصلی این تیم برای رسیدن به نیمه نهایی آخرین لیبرتادورس بود.

سیتی همیشه بی سر و صدا، سریع و با دقت برای یافتن استعدادهای جوان در آمریکای جنوبی قبل از شروع جنگ تیم های اروپایی کار کرده است که مطمئناً قیمت ها را نیز افزایش می دهد.

منچسترسیتی بار دیگر در جستجوی بازیکنان در آرژانتین است و ماکسیمو پرونه آخرین بازیکن از آمریکای جنوبی پس از پیوستن جولیان آلوارز به لیگ برتر از ریورپلاته در تابستان است.

شاید مدتی طول بکشد تا پررونه را در یک بازی بزرگ برای سیتی ببینیم، اما باشگاه احتمالاً او را به عنوان جایگزین نهایی بازیکنی مانند رودری در خط میانی می بیند. دنبال کردن بوسکتس و تماشای او قطعا برای بازیکنی که به دنبال پیوستن به تیم گواردیولا در اسرع وقت است ایده بدی نیست.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سیتی برای مدت طولانی در تلاش برای جذب شماره 5 ولز سارسفیلد بوده است. همان که از اولین حضورش با فرناندو ردوندو توسط «اوله» مقایسه شد. اما پرونه سرجیو بوسکتس را الگوی خود می داند.