پیشنهاد وسوسه انگیز جرارد پیکه به ستاره لیگ ایران!

تورس در این رابطه گفت: من هنوز یک بازی کامل کینگز لیگ را تماشا نکرده ام چون نتوانسته ام. من مدت زیادی را در ایران گذراندم اما اینترنت خوب نبود. احتمالاً این لیگ را دوست دارم زیرا هیجان انگیز است.

روبرتو تورس، هافبک و مهاجم اسپانیایی در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته از لیگ برتر ایران راهی باشگاه فوتبال اوساسونا خوزستان شد. اگرچه تورس با سرمربیگری نیکنام و علیرضا منصوریان یکی از بازیکنان اصلی فولاد بوده است، اما بعید است فصل آینده به کارش در ایران ادامه دهد.

وی افزود: زمانی که اوساسونا را ترک می کردم تا چند روز بعد که به ایران رفتم به من نگفتند که به کدام تیم می روم. دو بار از کینگز لیگ با من تماس گرفتند تا در این لیگ بازی کنم. آدری کنتراس در اینستاگرام برای من نامه نوشت و از طرف دیگر به من گفتند که ایبای (لانوس) با اوساسونا تماس گرفته است.

این مسابقات به عنوان «لیگ پادشاه» یا فوتبال هفت نفره به طور رسمی از سال 2022 در بارسلونا اسپانیا آغاز شد و با حضور پیشکسوتان و اسطوره های فوتبال اسپانیا در این رقابت ها محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرد.

تورس حضور خود در کینگز لیگ را رد نکرده است. این رقابت ها با حضور 12 تیم برگزار می شود و فصل گذشته با قهرمانی ال باریو به پایان رسید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تورس حالا با پایان لیگ برتر ایران و بازگشتش به اسپانیا می گوید از لیگی عجیب و نوپا پیشنهاداتی دریافت کرده است و احتمال حضورش در این لیگ را که توسط بارسلونا سابق تاسیس شده بود رد نکرده است. جرارد پیکه مدافع