پیشی گرفتن لیورپول و منچسترسیتی از منچستریونایتد/ تو دیگر با ارزش ترین نیستی!

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، شیاطین سرخ اکنون 2.8 میلیارد پوند ارزش دارند. اگرچه این مبلغ قابل توجهی است، اما به طور قابل توجهی کمتر از لیورپول و منچسترسیتی است که هر دو بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارند. کاهش ارزش باشگاه منچستریونایتد به عملکرد ضعیف آن در زمین مربوط می شود. آنها فصل گذشته فصل فاجعه باری را پشت سر گذاشتند و با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر (58) به پایان رسیدند. عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و نامشخص بودن آینده کریستیانو رونالدو نیز شرایط را برای این باشگاه بدتر کرده است.

منچستریونایتد دیگر ارزشمندترین باشگاه فوتبال انگلیس نیست. بر اساس آمارهای جدید، لیورپول و منچسترسیتی اکنون ارزش بیشتری دارند.

دو تیم برتر انگلیس هنوز کمی از با ارزش ترین باشگاه های اروپا عقب هستند. بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار دارد زیرا قهرمان بوندسلیگا بیش از 4 میلیارد پوند ارزش دارد.

با وجود سقوط یونایتد در رده بندی، آنها همچنان یکی از با ارزش ترین برندها هستند. این گزارش ادعا می کند که ارزش برند تیم با 12 درصد افزایش به 3.4 میلیارد یورو رسیده است. رشد پایگاه جهانی هواداران تیم و توانایی آن در جذب درآمد قابل توجه از حمایت مالی، علیرغم شکل ضعیف آن در زمین، عوامل کلیدی هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی