پیوس: پرسپولیس همیشه شانس اول قهرمانی است


سرویس خبر شماره: 2016099
2 مه 1403 در 3:10 ب.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است این تیم با ادامه روند فعلی می تواند قهرمان شود.

پیوس: پرسپولیس همیشه شانس اول قهرمانی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد پیوس با اشاره به روند هفته های اخیر پالشپوهوس گفت: شاهد نمایش خوبی از سوی تیم هستیم که امید به قهرمانی را دوباره زنده نگه داشت.

او ادامه داد: پرسپولیس مقابل نفت آبادان همان فوتبالی را ارائه کرد که انتظار داشتیم و خوشبختانه کار در زمین حریف و مقابل تیمی که برای سقوط نکردن می جنگد کار سختی نبود. به نظرم نکته مثبت این دیدار گل دانیال اسماعیلی فر بود. او در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و تاثیر خوبی در تیم به جا گذاشته است.

اسطوره سرخ ها پس از آن بازی درباره دانیال اسماعیلی فر گفت: دانیال را الان و قبل از حضورش در پرسپولیس نمی شناختم. او بازیکنی مودب و با اخلاق است. مسئولان بازی باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان اینقدر تحت فشار قرار نگیرند و علیه آنها کار نکنند.

پای همچنین درباره بحث داوری که در هفته های اخیر انجام شده است، گفت: ما داوران خوبی داریم و با وجود اینکه از نظر زیرساخت های داوری و شرایط مالی از فوتبال فعلی دنیا عقب هستیم، اما آنها در حد توان خود عملکرد خوبی داشته اند. برای همه تیم ها اشتباه شد و یک روز یک تیم از آنها استفاده کرد و یک روز تیم دیگری. این خوب نیست که تیمی که برد آن روز از داور تمجید کرد و فردای آن روز که اشتباهی روی او شد، همه را به هم گره زد. امیدوارم اشتباهات کمتر و کمتر شود تا نتیجه تلاش تیم ها در مسابقات به ثمر برسد.

آقای گل فارغ التحصیل پرسپولیس نیز درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: هر دو تیم بازی های سختی دارند. البته کار برای پرسپولیس سخت تر است اما هیچ چیز تمام نشده است و مطمئنم اگر روند نتیجه گیری و بردها ادامه پیدا کند دوباره به قهرمانی می رسد و این استقلال امتیاز از دست می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی