ژاوی: این فصل باید جام را برای بارسا ببرم


سرویس خبر شماره: 1860437
30 دسامبر 1401 ساعت 09:18
458 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا در چند فصل گذشته شرایط نسبتاً سختی را پشت سر می گذارد که باعث شد مدیران این باشگاه تابستان گذشته هزینه های زیادی را برای تقویت این تیم صرف کنند.
شرایط مالی آنها به گونه ای بود که به دلیل محدودیت پرداخت دستمزد مجبور به فروش بخشی از سهام بارسا استودیو و همچنین فروش درصدی از حق پخش این تیم در سال های آینده برای تامین مالی خرید بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، ژول کنده و رافینیا و حالا ژاوی مدعی شده است که این موضوع باعث افزایش فشار روی او و تیمش شده است.

این سرمربی کاتالان در گفتگو با بارسا تی وی گفت: دوست دارم دوبل لالیگا و لیگ اروپا را ببرم! باشگاه تلاش زیادی برای تقویت تیم در این تابستان انجام داده و اهرم های مالی معروف را برای آن فعال کرده است و ما باید در زمین نشان دهیم که ارزش انجام این کارها را داشت.
وی با اشاره به فشاری که برای کسب جام احساس می کند، گفت: فشار روی من بسیار زیاد است و آن را پذیرفته ام و به این موضوع واقفم که در این فصل حضورم روی نیمکت بارسا باید یک جام را برای این باشگاه برگردانید.”
بارسا در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و دو امتیاز با رئال مادرید فاصله دارد زیرا مدافع عنوان قهرمانی به زودی پس از جام جهانی 2022 قطر به میادین بازخواهد گشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی