کانر بردلی به تمرین لیورپول بازگشت در حالی که مو صلاح خندان قبل از اسپرز دیده شد – لیورپول اف سی

تیم لیورپول روز پنجشنبه قبل از دیدار آخر هفته تاتنهام، با 25 بازیکن در حالی که یورگن کلوپ بازی را تماشا می کرد، به سرعت پیشرفت کرد.

قرمزها در آوریل پر فراز و نشیب همه را تحمل کردند، اما به امیدهای باقیمانده خود پایان دادند و اکنون تنها سه بازی از فصل خود باقی مانده تا با کلوپ خداحافظی کنند.

دیدار اسپرز در بعدازظهر یکشنبه، ماقبل‌آخرین بازی خانگی است و تنها چند چهره ارشد برای این درگیری خارج از رقابت خواهند بود و بعید است که کانر بردلی یکی از آنها پس از بازگشت تمریناتش باشد.

همانطور که قبلا در روز پنجشنبه توسط اینجا آنفیلد استدیوید لینچ، بازیکن 20 ساله از آسیب دیدگی مچ پا بهبود یافته است و پس از از دست دادن چهار بازی گذشته به جمع بازگشته است.

او دیوگو جوتا (ران)، تیاگو (همسترینگ)، بن دواک (MCL) و جوئل ماتیپ (ACL) را در اتاق درمان رها کرد.

محمد صلاح پس از طوفانی که در تعامل او با کلوپ در وستهام بود، روحیه خوبی داشت، که در روز یکشنبه توجه زیادی به حضور او خواهد داشت.

آمارا نالو، مدافع میانی هفده ساله، در جلسه روز پنجشنبه و همچنین اعضای آکادمی، جیمز مک کانل و کاید گوردون، شرکت داشتند.

با این حال، بابی کلارک پس از مصدومیتی که کمپین او را زودتر از موعد به پایان رساند، درگیر نبود و تا پایان فصل نیز حضور نخواهد داشت.

طبق معمول، تیم چند کار در باشگاه انجام داد و سپس در زمین های باز تمرین کرد و تنها ویرجیل ون دایک در تصاویر و فیلم های تمرین دیده نشد.

چند روز تا بازی باقی مانده است، ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا او دیده نشد، و ما در صبح جمعه (9:45 صبح به وقت پیشین) کلوپ در هنگام برگزاری کنفرانس خبری خود، به روز رسانی تیم را از سوی کلوپ دریافت خواهیم کرد.


تیم لیورپول در تمرین روز پنجشنبه مشخص شد

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 6 مارس 2024: ابراهیما کوناته (R) و دومینیک شوبوسلای از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین اسپارتا پراها و لیورپول FC.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان، مرژک

مدافعان: کوناته، کوانسا، گومز، نالو، الکساندر-آرنولد، رابرتسون، بردلی، تسیمیکاس

هافبک ها: مک آلیستر، سوبوسلای، اندو، الیوت، جونز، گراونبرچ، باجستیک، مک کانل

مهاجمان: صلاح، دیاز، نونز، گاکپو، گوردون

در تمرین نیست: جوتا، تیاگو، ماتیپ، دواک



https://www.thisisanfield.com/2024/05/conor-bradley-returns-to-liverpool-training-as-smiling-mo-salah-spotted-pre-spurs/ منبع: