“من به آن احترام می گذارم” – دفاع بازیکن سابق لیورپول از صلاح به دلیل “آتش” در منطقه مختلط

مو صلاح پس از تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهم شنبه گذشته با اظهار نظری که در منطقه مختلط انجام داد، کمی سر و صدا به پا کرد.

پس از اختلافی که او با یورگن کلوپ در جریان بازی داشت، در مقابل دیدگان خبرنگاران گفت: “اگر صحبت کنم آتش می‌آید” (از طریق BBC Sport).

گلن جانسون در صحبت با Squawka Football، این بازیکن 31 ساله را به خاطر صحبت هایش در آن روز ستایش کرد و تاکید کرد که شماره 11 قرمزها در واقع تمام تلاش خود را برای حفظ موقعیت آتشفشانی بالقوه انجام داده است.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع سابق لیورپول گفت: من از صداقت او قدردانی می کنم، زیرا، تنها کسی که می بازد، اوست. اگر او نظر خود را بگوید و به شما بگوید که واقعاً در مغزش چه می گذرد، آنگاه همه به خاطر آن از او انتقاد خواهند کرد و او نمی تواند برنده شود.

به همین دلیل است که بازیکنان نباید زمانی که آتشین یا عصبانی هستند، یا به تازگی از زمین بیرون آمده اند یا اخراج شده اند مصاحبه انجام دهند، زیرا آنها از صمیم قلب صحبت می کنند و برخی افراد برای این کار طراحی نشده اند. بگیرش.

“من مهم نیست. حداقل او حساب کرده است و می داند که قرار است چیزهایی بگوید که باعث ناراحتی مردم شود، بنابراین مطمئن هستم که او شخصاً به مردم گفته است که او را ناراحت می کند. من به آن احترام می گذارم. من مطمئن هستم که او بخار خود را در جای دیگری رها کرده است.

بدیهی است که دیگر هواداران و مطبوعات دوست دارند که او این کار را برای آنها انجام دهد، اما این به آنها مربوط نمی شود. من مطمئن هستم که هر چیزی که او برای گفتن دارد به نفع سرمربی و تیم است.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) بن فاستر نقش جدیدی را برای استاد لیورپول پیشنهاد می کند که طرفداران قرمزها را شگفت زده می کند

بیشتر بخوانید: ستون سردبیر: موقعیت های بالقوه جدید مو صلاح تحت آرن اسلات

شاید یک «بدون نظر» ساده بهترین پاسخ صلاح در این شرایط باشد، اما می‌توانیم حرف جانسون را در بیان اینکه اگر وینگر لیورپول هنوز عصبانی بود، درست بود که حرفش را در مقابل یک بسته مطبوعاتی بیان نکرد. چه کسی آن را مانند یک شام کریسمس می خورد.

خیلی زود پس از آن نقطه اشتعال با کلوپ روی خط تماس و یک نتیجه ناامیدکننده دیگر در پایان یک ماه کابوس‌آمیز برای قرمزها، قابل درک است که خون مرد مصری در زمانی که او از منطقه مختلط عبور می‌کرد، به جوش می‌آمد.

با توجه به اتفاقات آخر هفته گذشته در ورزشگاه لندن، هواداران LFC مطمئنا از دیدن این بازیکن 31 ساله خوشحال و متمرکز در طول تمرین اوایل امروز خوشحال می‌شدند، این نشان می‌دهد که او حادثه شنبه را به رختخواب انداخته و محکم به جلو نگاه می‌کند. یکشنبه آینده به تاتنهام.

همانطور که جانسون پیشنهاد می کند، صلاح احتمالاً در این مدت با سرمربی خود گفتگوی واضحی داشته است و امیدواریم تنها تیترهایی که او در بازی بعدی خود ایجاد می کند حول محور بازگشت به فرم گلزنی باشد زیرا لیورپول در تلاش است تا فصل را به پایان برساند. یک یادداشت مثبت

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/02/johnson-respect-salah-fire-mixed-zone-klopp/ منبع: