کاپیتان شیری طبق معمول (تصویر)

سرمربی جدید نوردیکی ها در این فصل با حضور مطهری و بعد از سه بازی ابتدایی ترجیح داد حامد شیری را از ترکیب اصلی کنار بگذارد. در جریان نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره این نشست روی نیمکت، دلیل آن را مشکلات فنی اعلام کرد. عملکرد شیری در این رقابت ها رضایت بخش نبود و نساجی نتوانست در سه دیدار نخست دروازه خود را بسته نگه دارد. پس از این تغییر خط دفاعی، نساجی موفق شد در دو مسابقه بعدی کلین شیت کند.

در زمان تعطیلی لیگ و پیش فصل، فرصت خوبی برای شیری به نظر می رسید تا بتواند دوباره اعتماد مطهری را به دست آورد و به ترکیب اصلی بازگردد. او به این اعتماد با یک عملکرد دفاعی مناسب و یک پنالتی تمیز پاسخ داد و در دقیقه 64 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در آن سال ها در نساجی شیری را به عنوان اولین بازیکن پشت پنالتی می دیدیم و او اغلب با خونسردی و دقت بالایی توپ را وارد دروازه می کرد. به عنوان مثال ضربه حساس دقیقه 118 نیمه نهایی جام حذفی که نساجی توانست با تک گل خود به فینال برسد و سپس جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مشابه بازی اول فصل مقابل مس رفسنجان، کریم اسلامی در محوطه جریمه خطا کرد و حامد شیری در هر دو بازی موفق شد دروازه حریف را باز کند. کاپیتان نساجی که پس از سه بازی به ترکیب اصلی بازگشت، با گلزنی و عملکرد دفاعی مناسب و کمک به ثبت کلین شیت عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و به نظر می رسد به روزهای خوب خود بازگشته است. شیری و دوستانش روز پنجشنبه در ورزشگاه وطنی میزبان ذوب آهن اصفهان خواهند بود.
عکس ها: معین نادری



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846065
10 اکتبر 1401 ساعت 01:35
300

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این پنجمین فصل حضور حامد شیری در نساجی مازندران است. حامد از آن دسته بازیکنانی است که بیشتر دوران فوتبال خود را در یک یا دو تیم سپری می کند و حس تعلق به این باشگاه ها شبیه به احساس تعلق به یک خانواده است و همین حس باعث می شود در طول دوران، چشم خود را از پیشنهادات جذاب ببندند. این دوره. و ماندگاری و کمک را بر «خانواده» ترجیح می دهند. کاپیتان عاملی نساجی بیشتر دوران ورزشی خود را در این تیم و باشگاه سایپا گذرانده است و امروز برای صد و دومین بار در لیگ برتر پا به میدان رقابت گذاشت.

حامد شیری پس از سه بازی روی نیمکت باز هم در ترکیب اصلی نساجی قرار گرفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کند.

کاپیتان شیری طبق معمول (تصویر)