کونته دوباره از میادین خارج شد و با دستیار کلوپ درگیر شد (تصویر)

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام یک بار دیگر به دلیل اختلاف با نیمکت لیورپول از میادین دور شد و داور با کارت زرد روبرو شد.

کونته دوباره از میادین خارج شد و با دستیار کلوپ درگیر شد (تصویر)

اندی مدلی، داور مسابقه بلافاصله متوجه حرکت کونته شد و به سمت او رفت و به سرمربی تاتنهام تذکر شفاهی جدی داد. او سپس به کونته کارت زرد نشان داد تا ثابت کند که دیگر تنش را تحمل نخواهد کرد.

کونته که پس از دریافت آن کارت زرد عصبانی تر شده بود، به تصمیم داور اعتراض کرد، زیرا عصبانیت و عصبانیت در چهره او مشهود بود. با این حال مدللی واکنش بیشتری به کونته نشان نداد تا سرمربی ایتالیایی در این بازی از زمین بازی اخراج نشود.

کونته از دریافت کارت زرد خوشحال نیست



مجله اخبار فوتبال خارجی

کونته امشب در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر دوباره عصبانی شد. کسری 2-0 تاتنهام با دو گل محمد صلاح و تلاش این تیم برای بازگشت و جبران آن، کونته را تحت فشار زیادی قرار داد.

مهمترین ماجرای کونته در حاشیه تا اینجای کار، ماجرای درگیری او با توماس توخل، سرمربی سابق چلسی در بازی دو تیم در هفته دوم لیگ برتر بود. درگیری که منجر به اخراج این دو مربی و جریمه آنها شد. یک بار در جریان بازی تاتنهام و مارسی در لیگ قهرمانان اروپا از میادین دور شد و کارت قرمز گرفت.

در نهایت، کونته کنترل خود را از دست داد و زمانی که پپ لیندرز، دستیار یورگن کلوپ، توپ را در حالی که توپ از محدوده خارج می شد برداشت، به سمت او رفت و با یک ضربه توپ را از لیندرز گرفت و با فریاد به سمت نیمکت لیورپول رفت.

صحنه درگیری کونته با پپ لیندرز و پرتاب توپی که دستیار کلوپ در دست داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کونته امشب بار دیگر کنترل خود را در کنار زمین از دست داد و لحظات پرحاشیه ای را رقم زد. این برای دومین بار در این فصل است که سرمربی تاتنهام کنار می رود.


سرویس خبر شماره: 1852233
15 نوامبر 1401 در 11:58 ب.ظ
9.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر