مورینیو: لاتزیو با نیم گل پیروز شد


سرویس خبر شماره: 1852236
16 نوامبر 1401 ساعت 00:12
363 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رم در این فصل بازی های خانگی مهمی را از دست داده است. مورینیو از جمله دیدار مقابل آتالانتا، ناپولی و امشب مقابل لاتزیو در این خصوص گفت: فکر می کنم باخت در آن دیدارها حق رم نبود، آتالانتا تنها یک شوت به سمت دروازه داشت و 1-0 پیروز شد؛ ناپولی بیشتر از همیشه و با یک گل عالی ویکتور عثیمان و لاتزیو با نیم گل پیروز شد.
ما تأیید می کنیم که پیروزی لازم را نداشتیم، اما برای کسب نتایج خوب باید بجنگید.”
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی مصدوم رم از روی سکوها تماشا کرد و مورینیو در مورد او گفت: “معلوم است که او می خواهد به جام جهانی برود. سخت است که او را مرد خطاب کنیم. اگر رو به بهبودی باشد، حالش خوب خواهد شد، ما امیدواریم که او یکشنبه مقابل تورینو بازی می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آن دیدار که با تک گل فیلیپه اندرسون به سود لاتزیو به پایان رسید، خطای راجر ایبانز در محوطه جریمه رم باعث شد پدرو از این فرصت برای هم تیمی خود استفاده کند و اندرسون به راحتی پاتریسیو را شکست دهد.
نیکولو زانیولو بهترین فرصت رم برای مساوی کردن بازی را از دست داد و ضربه او به تیرک دروازه لاتزیو برخورد کرد، اما در مجموع رم در حمله بسیار بی تاثیر بود.
مورینیو پس از بازی به خبرنگاران گفت: بازی در برابر تیمی که به خوبی می نشست و سرعت بازی را کنترل می کرد آسان نبود. برای سرنوشت سازی، ما آن را نداشتیم.
مشکل ما فقط گلزنی نبود، در بازی کردن و پیروزی در نبردهای تن به تن در زمین خوب نبودیم. وقتی فوتبال مستقیم بازی می‌کنید، باید در نبردهای تن به تن پیروز شوید و ما امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.»

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل لاتزیو در دربی پایتخت، برتری میهمان را “نیم گل” توصیف کرد، اما اعتراف کرد که مردانش در حمله کیفیت ندارند.

مورینیو: لاتزیو با نیم گل پیروز شد